חדשות
  1. ברוכים הבאים לאתר החדש של HRS הפורטל הגדול למשאבי אנוש | מה חדש באתר ? צ'ט און ליין בין HR ל HR לצוות האתר

  2. ארגז טפסים נהלים ושאלונים לשימושכן החופשי | ניוזלטר שבועי כל האירועים החמים בתחום וגם מה שחדש

  3. מאמרים מקצועיים בתחום משאבי אנוש | גיוס | הדרכה | דיני עבודה | ניהול | רווחה

הדרכה >> קורסים והשתלמויות >> אימון צוותי מכירות שיווק ושירות

Time2market - הדרכות


שם החברה : Time2market - הדרכות

מיקומים : כל הארץ

פרטי התקשרות

טלפון 054-6540402 / 054-7693688
פקס 04-8371174
אימייל ליצירת קשר לחצ/י כאן
אתר אינטרנט www.time2market.co.il
כתובת רח` לאה 34א`, חיפה 34403

פעילות כללית




 

!Time2market היא הקבוצה המובילה בישראל להכשרה והדרכה שיווקית פנים ארגונית. לרשות לקוחות הקבוצה עומדת רשימה ארוכה של קורסים, סמינרים והרצאות המבוססים על ידע מעשי ונסיון מקצועי רב שנים בייעוץ, ניהול והובלת מהלכי פיתוח עסקי, כשהכל מותאם לצורכי הלקוח ומועבר באופן מרתק ויישומי. מערכי ההדרכה ``נתפרים`` לסביבה העסקית של כל ארגון ומלווים בניתוחי אירועים ותרגילים. בראש הקבוצה עומדים מיכאל גלי ואלירון טובי, שני מקצועני שיווק וותיקים המשלבים ניהול, ייעוץ והוראת שיווק - כשיחד איתם קבוצה מצומצמת של מרצים מובילים בתחומי האסטרטגיה והטקטיקה השיווקית.

 

צוות המרצים

 

אלירון טובי

מעצב אסטרטגיות, מוביל תהליכי שיווק חדשני ובונה מותגים. ההשכלה הרחבה בתחומי הניהול, השיווק והתקשורת, הניסיון רב השנים ומעל הכל גישה וחשיבה יוצאות דופן בחדשנותן ונועזותן הפכו את אלירון לאחד מהיועצים והמרצים המבוקשים בישראל. מעבר לידע ושיטות עבודה, אלירון מביא איתו לכל ארגון וחברה עסקית בה הוא מטפל וכל הרצאה שהוא מעביר תכונה ייחודית ונדירה: השראה!

 

מיכאל גלי

עוסק בניהול שיווק, ניהול פיתוח עסקי, ייעוץ שיווקי והדרכה שיווקית זה כעשרים שנה. פעילות הייעוץ משלבת סיוע ללקוחות בקבלת החלטות אסטרטגיות וטקטיות הן בשוק המקומי והן בשווקי חו``ל וביצוע בפועל של מטלות שיווק ופיתוח עסקי בחו``ל עבור יצואנים בפועל ובכוח. מרכיב עיקרי בפעילות הוא בניית מערכי הפצה בחו``ל עבור חברות ישראליות ובכלל זה הסכמי OEM, שותפויות אסטרטגיות וגיוס וניהול סוכנים ומפיצים.

מיכאל גלי הוא מרצה ותיק בנושאי שיווק, הפצה ושיווק בינלאומי בביה``ס למינהל עסקים באוניברסיטת תל-אביב (לימודי ה- MBA) ובמרכז הבינתחומי בהרצליה.

 

ד``ר מיכל יפת

יועצת ארגונית בכירה עם למעלה מ-15 שנות ניסיון בישראל ובארצות הברית. מיכל מתמחה בהדרכה, חונכות למנהלים והטמעת שינויים ארגונים בחברות מובילות.

תהליכי השינוי כוללים בין השאר איתור פערים, מיפוי תהליכי ליבה, התאמת המבנה הארגוני למטרות הארגון ולתהליכי הליבה שבו, פיתוח יכולות של ארגון לומד ויישום הלמידה בפעילות הארגונית. כמו כן, מתמחה מיכל בהדרכה קורסים וסדנאות בנושאי ניהול ומנהיגות, עבודת צוות, טקטיקות השפעה ומבנים ארגוניים.

כחלק משיתוף הפעולה עם Time2market, יצרה מיכל סדנא חדשה וייחודית: ``שיווק מהסרטים!`` - סדנא חווייתית להגדלת האפקטיביות בתהליכי שיווק ומכירות.

 

ירין קימור

מומחה בתחום החשיבה היצירתית והפרזנטציה. מייעץ, מרצה ומעביר סדנאות למנהלים, אנשי מחקר ופיתוח ועובדים בתחומים מגוונים. בין החברות שכבר שכרו את שרותיו וחוו חוויה מרתקת, מצויים ארגונים מסחריים, חברות היי-טק מהמובילות במדינה וגופים ממשלתיים ביטחוניים ומודיעיניים בכירים.

במשך 30 שנה משמש ירין ככתב, מפיק ועורך תכניות בטלויזיה הישראלית. בין השאר הפיק סדרות עומק דוקומנטריות עתירות מוניטין ביניהן: ``ספורטאים על כפיים - רצח הספורטאים באולימפיאדת מינכן``, ``הנוקמים בנאצים`` ו- ``גיבורים בעל כורחם``.

במקביל להרצאות והייעוץ פיתח ירין את: ``לצאת מהקופסא`` - ערכה אינטאקטיבית לפיתוח חשיבה המצאתית ולהשתחררות מקיבעונות מחשבתיים. במסגרת פעילותו ב- Time2market! פיתח ירין תכנית מיוחדת לחשיבה המצאתית התחומי השיווק והפיתוח העסקי.

 

בין לקוחות הקבוצה נמנים:

מכון הייצוא הישראלי, טלרד, טרילידור, קוקה-קולה, אפיליידי, אפיקים רכב חשמלי, IBM, הולנדיה, Enerco, נטפים, פז, תדיראן קשר אגרקסק, בני משה קרסו, Visonic ועוד.

 

 


 

ההרצאות והסמינרים מותאמים לסביבת השיווק (ייצוא, שוק מקומי, תעשייה, טכנולוגיה וכד`) של החברה המזמינה ולמאפייני המשתתפים (אנשי מכירות, שיווק, הנהלה בכירה וכד`). תחומי ההתמחות העיקריים:

  • אסטרטגיה ותכנון שיווקי
  • תכנון וניהול מערכי הפצה
  • זהות מותגית ותקשורת שיווקית
  • חדשנות בשיווק ופיתוח וניהול מנועי צמיחה
  • שיווק בין לאומי
  • שילוב סינרגטי בין מערך השיווק למערך המכירות

תפיסת ההדרכה

אנחנו באים מעולם העשייה השיווקית. מאחורינו 20 שנות פעילות כמנהלים ויועצים. אחד הגורמים שעזרו ועוזרים לנו לשמור על כשירות מקצועית גבוהה הוא פעילותינו גם כמרצים במסגרות אקדמיות. העקרונות אשר מנחים אותנו בתפיסת ההדרכה:

  • פרקטיות: ידע מעשי הניתן ליישום בטווח הקצר לשיפור ביצועי החברה.
  • דגש על דוגמאות מעשיות ורלוונטיות למשתתפים (ניתוח אירועים ותרגילים) כשהידע התיאורטי נמצא רק ברקע והוא לעולם אינו העיקר.
  • איתור פוטנציאל שיווקי לא ממומש ודחיפת התלמידים דרך ההדרכה לחשוב מחוץ לקופסא ולבצע מהלכי שיווק חדשים.
  • התאמה קפדנית של תכני ההרצאות אל עולם התוכן של הארגון: אופי המוצר/שירות, סביבת הלקוחות, פריסה גיאוגרפית וכד`.
  • שילוב בין למידה והנאה: זו הדרך היחידה ללמוד - להתלהב - להפנים - וליישם!



ליצירת קשר לחצ/י כאן