חדשות
  1. ברוכים הבאים לאתר החדש של HRS הפורטל הגדול למשאבי אנוש | מה חדש באתר ? צ'ט און ליין בין HR ל HR לצוות האתר

  2. ארגז טפסים נהלים ושאלונים לשימושכן החופשי | ניוזלטר שבועי כל האירועים החמים בתחום וגם מה שחדש

  3. מאמרים מקצועיים בתחום משאבי אנוש | גיוס | הדרכה | דיני עבודה | ניהול | רווחה

הדרכה >> קורסים והשתלמויות >> מיומנות הפרזנטציה

Skilliks – המרכז להדרכת ניהול שירות ומכירות


שם החברה : Skilliks – המרכז להדרכת ניהול שירות ומכירות

מיקומים : כל הארץ

פרטי התקשרות

טלפון 052-5906413 | 03-7100715
פקס 03-7100770
אימייל ליצירת קשר לחצ/י כאן
אתר אינטרנט www.skilliks.co.il
כתובת טיומקין 16, תל-אביב

פעילות כללית





Skilliks

מרכז ההדרכה של Matrix למיומנויות הניהול, המכירה והשירות.

המגוף המוביל מקבוצת Matrix לפיתוח המשאב האנושי בארגון הכולל את מיטב מתודולוגיות ההדרכה מהארץ ומהעולם, נבחרת יועצים, מאמנים ומדריכים מקצועיים ומיומנים ומרכז לפיתוח תשתיות הדרכה המוביל בארץ.

תחומי הפעילות:

  • הדרכות בתחום הניהול - כי ניהול זה מקצוע.
  • הדרכות בתחום המכירות - כי אלופים מביאים תוצאות.
  • הדרכות בתחום השירות - כי הלקוח מצפה למצוינות.
  • הדרכות במיומנויות אישיות - כי חשוב גם לטפל בעצמנו.

החזון -

מרכז ההדרכה המוביל בישראל למיומנויות ניהול, מכירות ושרות המאפשר ללקוחותינו צמיחה אישית ועסקית, באמצעות חווית למידה איכותית ופתרונות חכמים ומדויקים.

איך ?

על מנת לאפשר ללקוחותינו הדרכה אפקטיבית ועדכנית, Skilliks פועלת על פי מספר עקרונות מנחים:

  • "תפירת" כל סדנה או קורס לצרכים ולמאפיינים הספציפיים של הלקוח והקבוצה.
    הכלת עולם התוכן של המשתתפים בקורס. התאמת התכנים לצרכי הלקוח מאפשרת לצמצם את הפער בין ההדרכה ל"שטח".
  • שיתוף פעולה מלא עם הגורם הרלוונטי בארגון - ניהול תהליך הדרכה ובקרת הדרכה יחד עם מנהלים בכירים בארגון ויחד עם מחלקת משאבי אנוש. יצירת שותפות בתכנו, בהובלה ובהטמעה של התהליך.
  • One Stop Shop - ליווי מלא משלב איתור הצרכים ועד השגת התוצאות.
  • משחק על שני צירים עיקריים - בינלאומי < > מקומי, ותיאוריה < > מעשה.

השותפות שלנו עם מרכזי הדרכה מובילים בעולם מאפשרת פיתוח המשאב האנושי בארגון ע"פ סטנדרטים בינלאומיים ומשענת תיאורטית בינלאומית המתבססת על מחקרים בתחום, ופיתוח ההדרכה ע"פ תוצאות המחקר.
OA-IQ - החברה המובילה בעולם בתחום ה- Business Skills והפיתוח הארגוני.
SPI - החברה הבינלאומית המובילה בתחום מכירת הפתרונות.
זאת תוך כדי הכרות והתאמה למאפיינים הייחודיים של העובד והשוק הישראלי ולרמת הגלובאליות של כל ארגון וארגון.

החיבור בין בסיס תיאורטי לניסיון המעשי מייצר הדרכה ממוקדת ומדויקת שמביאה תוצאות!

רמות הפעילות:

  • קורסים ציבוריים
  • קורסים מוזמנים בבית הלקוח
  • On the job training
  • Train the trainer



אמנות המצגת - טכניקות, כלים ומיומנויות למצגת אפקטיבית

משך הקורס: 24 שעות אק`.

על הקורס: כל עובד בארגון נדרש לבצע מצגות להציג רעיונות חדשים ולבצע פעולות שכנוע שונות. התכנית תעסוק במיומנויות הנדרשות לשכנוע ולהעברת מסרים ובהן:

  • בניית רציונל המסר להעברה
  • תפקוד המציג בצורה אופטימלית
  • ניהול מערכת היחסים בין המציג לקהל

התכנית תעסוק בכל ההיבטים הנדרשים לביצוע מצגות מוצלח, להעברת מסרים ולגיוס המאזינים למטרה שלשמה בוצעה המצגת (ביצוע פרויקט, הצגת מצב קיים, הנעת תהליך, מכירה וכיו"ב).

קהל היעד: עובדים הנדרשים לקשר עם קהל במסגרת עבודתם, מנהלים בדרגי ביניים, אנשי עתודה ניהולית ועובדים בתחומי המכירות והשרות.



ליצירת קשר לחצ/י כאן