חדשות
  1. ברוכים הבאים לאתר החדש של HRS הפורטל הגדול למשאבי אנוש | מה חדש באתר ? צ'ט און ליין בין HR ל HR לצוות האתר

  2. ארגז טפסים נהלים ושאלונים לשימושכן החופשי | ניוזלטר שבועי כל האירועים החמים בתחום וגם מה שחדש

  3. מאמרים מקצועיים בתחום משאבי אנוש | גיוס | הדרכה | דיני עבודה | ניהול | רווחה

משאבי אנוש >> סקרים שונים >> סקרים ומשובים פנים וחוץ ארגוניים

RANSYS Ltd


שם החברה : RANSYS Ltd

מיקומים : כל הארץ

פרטי התקשרות

טלפון 03-7555700
פקס 03-7555711
אימייל ליצירת קשר לחצ/י כאן
אתר אינטרנט www.ransys.com
כתובת בית אור, תובל 30, ת.ד. 1814 רמת גן 52117

פעילות כללית





 מתמחה בפיתוח מוצרים ושירותים לניהול סקרים, משובים, הערכות ומבחנים בקרב לקוחות ועובדי הארגון. החברה פיתחה ומשווקת את מערכת נמל``ה (ניהול משוב לקוחות הארגון) המותקנת כיום ב- 250 ארגונים גדולים בישראל.

מערכת נמל"ה הינה פלטפורמה טכנולוגית המספקת לארגון פיתרון רוחבי בנושא סקרים ומשובים. מטרת מערכת הינה להפוך את פעילות המשוב הארגוני לכלי ניהולי, זמין, יעיל וידידותי לכל מנהל בארגון.

בין לקוחותינו: Ness, אוניברסיטת בן-גוריון, אלביט, אל-על, בזק, בזק בינלאומי, הראל חברה לביטוח, טבע, מס הכנסה, משרד הפנים, עיריית תל-אביב, פרטנר, יחידות שונות בצה"ל, שירותי בריאות כללית, רפא"ל, מכללת יהודה ושומרון, פלאפון, קוקה קולה, בנק הפועלים, אמדוקס, Nice ועוד רבים נוספים.



יישום נמל"ה במשאבי אנוש
"מקשיבים לעובדים" הופכת בזכות נמל"ה מסיסמא למציאות. ארגונים אשר הטמיעו את נמל"ה מנהלים דיאלוג אמיתי עם העובדים, משתפים עובדים בקבלת החלטות ויוצרים תחושת שליחות של עובד לארגון. מערכת נמל"ה משפרת את איכות השירות לעובדים, מונעת את נטישתם וגורמת לשיפור ביצועי העובדים.

  • תהליך הערכת ביצועי עובדים (כולל 360)
  • הערכת נותני שירות פנימיים (תהליך ספק-לקוח)
  • סקר שביעות רצון עובדים
  • סקרי עמדות עובדים בנושאים שונים
  • סקרי רווחה
  • מדידת פוטנציאל ניהולי

יישום נמל"ה בהדרכה
ארגונים מקדישים תקציבים רבים להדרכה ולהשתלמויות, אך לרוב כלל לא מודדים את אפקטיביות ואיכות ההדרכה. הנמל"ה מאפשרת ליישם את מודל ארבעת השלבים של קירקפטריק ולקבל תמונה על איכות המרצים, הקורסים, ואפקטיביות ההדרכה משלב תכנון ההדרכה ועד שלב מדידת ROI.

  • סקר מיפוי צרכי הדרכה
  • משובים לפני הדרכה
  • משובים לאחר הדרכה
  • אפקטיביות הדרכה
  • מבחני ידע באון ליין

ייחודיות מערכת נמל"ה:

  • ממשק למערכות ארגוניות: SPSS, EXCEL, OUTLOOK, ERP, HR.
  • סקרים באמצעים טכנולוגיים: דוא"ל, אינטראנט, אתר האינטרנט; באמצעים מסורתיים: תשאול טלפוני, סריקת שאלוני נייר; ובאמצעים מתקדמים: IVR, מחשבי כף יד ועמדות משוב למילוי עצמי - מסכי מגע.
  • ניהול WORKFLOW בתהליכי הערכת עובדים - ניתוב שאלוני ההערכה בין דרגי הניהול השונים.
  • מדדים: כל שאלה יכולה להיות משוייכת למדד מיומנות כלשהו של העובד.
  • בקרת התקדמות סקר או תהליך הערכה ומשלוח תזכורות למי שטרם השיב.
  • אפשרות הטמעה אצל הלקוח או קיום פרוייקט בלבד.
  • תפעול המערכת באופן עצמאי ללא תלות בספק התוכנה או מערכות מידע.
  • שמירה על כל הנתונים, המאפשרת מעקב אחר מגמות לאורך שנים, איתור נקודות תורפה.

דוגמאות ליישום מערכת נמל"ה בארגונים:

 לדברי מנחם הרפז, משנה למנכ"ל ומנהל האגף לביטוח אלמנטרי:
"המערכת מאפשרת, בצורה ידידותית ויפה, לקבל ניתוחים של תוצאות השאלונים ברמות היררכיות שונות ובתצורות גרפיות ואחרות. מנורה התקינה את מערכת הנמל"ה וביצעה באמצעותה שאלון שביעות רצון עובדים על שירותי הניהול שמקבלים מהמנהלים שלהם. המערכת ענתה על כל הציפיות. בעזרתה של המערכת פועלים כל המנהלים לשיפור שוטף של הניהול. אני משוכנע שמערכת הנמל"ה תורמת ותתרום אף יותר בעתיד". מערכת נמל"ה בחברת מנורה משמשת לביצוע סקרים פנים ארגוניים, סקרי שביעות רצון לקוחות, הערכות עובדים, הערכות מחלקות הארגון ומבחני ידע.

 לדברי ניצן לביא, סמנכ"ל תפעול ומשאבי אנוש:
"מהיום שהנמל"ה נכנסה לסופר-פארם אני יודע איך העובדים מרגישים. זה הכלי המרכזי שמאפשר לעובדים להביע את דעתם, הכלי שמשפר את רמת הדיאלוג בארגון, באופן שוטף". מערכת נמל"ה משמשת בחברת סופר-פארם לביצוע סקרי עמדות עובדים, מבחני ידע בקרב העובדים, העברת דיווחים מהסניפים אל המטה, איסוף נתוני אבטחת איכות, שאלונים של יחידת ארגון ושיטות.

מערכת נמל"ה ב- משמשת לסקרי שביעות רצון עובדים, סקרים פנימיים שונים, הערכת עובדים 360 ומבחני ידע לאחר הדרכה.

מערכת נמל"ה ב-  סוכנות היהודית: סקרים ארגוניים, הערכת עובדים בקרב שליחי הסוכנות ברחבי העולם.

לצפיה בסרטון

יישומים נוספים למערכת נמל"ה בארגון:

  • שירות לקוחות - שיפור רמת השירות שהארגון מספק בכל נקודות המגע עם הלקוח.
  • מחקרי שוק - פתרונות מתקדמים לביצוע סקרים בתוך הארגון בכל שיטה נחוצה.
  • מערך שיווק ומכירות - משובים מנקודות המכירה המשלבות שאלות ייעודיות לשיווק מוצרים חדשים, הרחבת נתח המכירות ושימור הלקוחות.
  • מערכות מידע - פתרונות לזיהוי צרכים ושיפור הקשר עם הלקוחות הפנימיים בארגון.



ליצירת קשר לחצ/י כאן