חדשות
  1. ברוכים הבאים לאתר החדש של HRS הפורטל הגדול למשאבי אנוש | מה חדש באתר ? צ'ט און ליין בין HR ל HR לצוות האתר

  2. ארגז טפסים נהלים ושאלונים לשימושכן החופשי | ניוזלטר שבועי כל האירועים החמים בתחום וגם מה שחדש

  3. מאמרים מקצועיים בתחום משאבי אנוש | גיוס | הדרכה | דיני עבודה | ניהול | רווחה

הדרכה >> אמצעי הדרכה >> משחקי הפעלה לשיפור המצויינות

Celemi


שם החברה : Celemi

מיקומים : כל הארץ, חו``ל

פרטי התקשרות

טלפון 03-6486696
פקס 03-6484241
אימייל ליצירת קשר לחצ/י כאן
אתר אינטרנט www.celemi.com
כתובת הברזל 3 רמת החייל תל אביב 69710

פעילות כללית





Celemi הינה חברת ייעוץ גלובאלית המתמחה בתרגום עקרונות עסקיים מורכבים, לכלי למידה והתנסות ויזואליים ומציאותיים. החברה פועלת משנת 1985 וכוללת טווח רחב של לקוחות ורשת של יועצים רבי ערך ושותפים ברחבי העולם.



ל- Celemi פתרונות וסימולציות עסקיות, שבבסיסן עומדת מתודולוגיה ייחודית: "הכוח של הלמידה". מתודולוגיה זו מתגברת על מגבלות ההוראה הקלאסיות, ומאפשרת לאנשים ביצוע פעולות הכרוכות בשיתוף פעולה בסביבה המדמה את התנאים בפועל, כך שחוויית הלמידה מהווה התנסות אישית המובילה להפנמה ויישום ידע לאורך זמן.
המתודולוגיה מאפשרת יצירת הבנה אמיתית, כך שאנשים בארגון יקבלו את ההחלטה הנכונה, יבצעו את הפעולה הנכונה באופן אפקטיבי יותר, ויאפשרו לחזון הארגון להתממש למציאות. המתודולוגיה מותאמת לכל תרבות, כאשר תוכניות הלימוד והסימולציות העסקיות תורגמו ללמעלה מ- 15 שפות.
מטרתה של כל סימולציה עסקית היא לאפשר למשתתפים התנסות עם המציאות, "מבלי להרוס את הארגון".
הסימולציות מהנות, מאתגרות ומרתקות, כאשר המשתתפים מקבלים החלטות ומתחרים למען הלקוחות שלהם. הן מהוות התנסויות למידה עצמאיות, המעניקות את ההזדמנות לבחון מיומנויות חדשות וידע, ולבצע טעויות תוך הנאה ובסביבה בטוחה.
לבסוף, כולם מנצחים מכיוון שהסימולציות העסקיות הן רק משחק.
Celemi Enterprise הינה סימולציה המאפשרת יישום קונספטים עסקיים העוזרים לממש את האסטרטגיה הארגונית בעולם דינאמי ומשתנה.

התוצרים המושגים מסימולציה אסטרטגית זו הינם:

  • היכולת למשוך את הלקוחות הנכונים
  • לבצע שימוש נכון במשאבים
  • לארגן סדרי עדיפויות בהתבסס על המידע הרלוונטי
  • וכמובן - להישאר תחרותיים בשוק המשתנה.

בסימולציה זו, שש חברות מתחרות על אותם לקוחות בשוק דינאמי, כאשר המשתתפים מתמודדים עם תפקיד של צוות ניהולי, הכולל מחלקות של שיווק ומכירות, פיתוח ושירותים, תכנון ואספקה, כספים ובקרה. על הצוות "לקלוע" ליעד, למכור ללקוחות מועדפים, להכיר את דרישות הלקוחות על ידי פיתוח תיק מוצר אטרקטיבי ורווחי, לספק את המוצר ללקוח, ליצור ערכים מסחריים חזקים ועמידים ולעקוב אחר התוצאות הכלכליות קצרות וארוכות הטווח.
האתגר העיקרי של המשתתפים הוא לבנות ולהוציא לפועל בהצלחה, אסטרטגיה אשר תוביל לתוצאה מנצחת, בעוד היא מאתגרת את המשתתפים להתמודד עם אי וודאות, ולאזן בין תוצאות קצרות טווח בעלות ערך ארוך טווח.

לאורך שנות הסימולציה, מוצגים ההישגים העסקיים של החברה בהשוואה לחברות אחרות, כל זאת באמצעות תוכנה מתקדמת המבצעת אנליזה של פרמטרים דוגמת - נתח שוק, ערך מותג, רווחיות וכו`.
כחלק מאינטגרציה לארגון, בין השנים ובסוף הסימולציה מתקיים חיבור של מה שחווים המשתתפים במשחק לזירה העסקית האמיתית שלהם.

בין לקוחות החברה, בארץ ובעולם:
Comverse, Alvarion, Amdocs, Orange, Uniliver, AIG, Coca Cola, Nokia, HP, Kimberly Clark, DHL ורבות אחרות מחברות הנמצאות ברשימת הפורצ`ן 500.



ליצירת קשר לחצ/י כאן