חדשות
  1. ברוכים הבאים לאתר החדש של HRS הפורטל הגדול למשאבי אנוש | מה חדש באתר ? צ'ט און ליין בין HR ל HR לצוות האתר

  2. ארגז טפסים נהלים ושאלונים לשימושכן החופשי | ניוזלטר שבועי כל האירועים החמים בתחום וגם מה שחדש

  3. מאמרים מקצועיים בתחום משאבי אנוש | גיוס | הדרכה | דיני עבודה | ניהול | רווחה

שכר והטבות >> הסדרים פנסיוניים >> ניהול הסדרים פנסיוניים

תמורה


שם החברה : תמורה

מיקומים : כל הארץ

פרטי התקשרות

טלפון 03-9292929
פקס 03-9254120
אימייל ליצירת קשר לחצ/י כאן
אתר אינטרנט www.tmuralife.co.il
כתובת רח` השילוח 13, ק. מטלון, פ``ת

פעילות כללית





תמורה החוגגת השנה 20 שנים לפעילותה, הינה החברה המובילה בתחום ניהול ההסדרים הפנסיוניים בישראל. כחברת בת של ``כלל ביטוח`` מקבוצת IDB נהנית  תמורה מחוסן פיננסי ומגב כלכלי איתן.

תמורה פועלת כמשווק פנסיוני בשיתוף פעולה מלא עם חמש קבוצות הביטוח הגדולות בישראל, עם קרנות הפנסיה המרכזיות ועם חברות לניהול קופות גמל ובתי השקעות מובילים.

תמורה מספקת סל שירותים מתקדם בתחומים הבאים: ניהול הסדר פנסיוני בארגונים מגודל קטן עד גדול (אלפי עובדים), קופות גמל וקרנות השתלמות, ייעוץ פיננסי וביטוח בריאות.

השירות למעסיק והטיפול האישי בעובד ניתנים באמצעות כלים ייחודיים ומערכות מחשב שפותחו בתמורה והותאמו במיוחד לצרכים שהוגדרו ע``י מחלקות הכספים ומשאבי האנוש. השירות כולל - יכולות סליקה ובקרה מול כל הקופות, מעקב ובקרה על הזכויות בקופות, סימולטורים לייעוץ אישי, דיווח שוטף באמצעות דוחות ובאינטרנט ועוד...

לתמורה צוות מנהלים מנוסה בראשות מר יוני קופרמן. בחברה כ- 230 עובדים שכירים המתמחים בכל ההיבטים של התחום הפנסיוני: סוכנים פנסיוניים, מומחי ביטוח חיים, אנשי שירות ותמיכה ואנשי מערכות מידע. בנוסף לעובדים הקבועים קשורה הקבוצה עם מומחים מהמובילים בארץ בתחום משפט העבודה, מיסוי פנסיוני, פיתוח מערכות תוכנה, אינטרנט ועוד.

נשמח לעמוד לשירותך       



ניהול הסדר פנסיוני עם תמורה מספק את היתרונות הבאים:

  ü   ניצול ומימוש היתרונות בכל אחד מהאפיקים הפנסיונים הקיימים בשוק 
        ב``חליפה התפורה`` לכל עובד, בניהול ובתמיכה אחידים של תמורה.

  ü   ניצול יתרון הגודל של תמורה כדי לצייד את העובד בתכנית הפנסיונית 
        המתקדמת ביותר לכל שנות עבודתו וכן בעת סיום עבודה והמעבר 
        למעסיק הבא.

  ü   הפעלת כלים וטכניקות הסברתיות שיגדילו את יכולת העובד להבין 
        ולקבל החלטות תוך פישוט ושקיפות.

  ü   מערך שירות צמוד, הכולל מוקד שירות לקוחות וזמינות מיידית לכל 
        עובד באתר/י הארגון.



ליצירת קשר לחצ/י כאן