חדשות
  1. ברוכים הבאים לאתר החדש של HRS הפורטל הגדול למשאבי אנוש | מה חדש באתר ? צ'ט און ליין בין HR ל HR לצוות האתר

  2. ארגז טפסים נהלים ושאלונים לשימושכן החופשי | ניוזלטר שבועי כל האירועים החמים בתחום וגם מה שחדש

  3. מאמרים מקצועיים בתחום משאבי אנוש | גיוס | הדרכה | דיני עבודה | ניהול | רווחה

הדרכה >> מכירות >> שיווק ושרות

שביט הדרכה


שם החברה : שביט הדרכה

מיקומים : כל הארץ

פרטי התקשרות

טלפון 03-6124125 / 1-700-705-525
פקס 03-7514169
אימייל ליצירת קשר לחצ/י כאן
אתר אינטרנט www.shavitcom.co.il
כתובת רחוב בצלאל 8 רמת-גן 52121

פעילות כללית





מרכז שביט הדרכה הוקם במטרה להצעיד קדימה בעלי עסקים ואנשים פרטיים לשיפור התוצאות בתחומי עשייתם. המרכז שם לו למטרה להנחיל לתלמידיו, בכל תהליך הדרכה, מוטיבציה פנימית לפעולה, בד בבד עם הקניית הטכניקות והכלים הנדרשים להם לביצוע תפקידם.
המרכז מפעיל צוות מרצים ומנחים מהמובילים בישראל, חלקם בעלי רקע אקדמי רלוונטי, אך כולם ללא יוצא מהכלל, בעלי רקע מקצועי מעשי קודם בתחום הדרכתם. המרכז מתמחה בהדרכה עסקית הנוגעת למקצועות השיווק, המכירות והיזמות העסקית, תוך שימת דגש על הנעה עצמית ויצירת מוטיבציה אישית להצלחה.

מייסד החברה

דורון בטשי, הקים את שביט הדרכה לאחר שצבר שנות וותק רבות בתחומי השיווק, המכירות והיזמות העסקית. מילא תפקידי ניהול מגוונים במגזר העסקי, ביניהם, הקמת מערכי טלמרקטינג, מועדוני לקוחות, ניהול מכירות, ניהול שיווק וניהול כללי.
ההדרכה הייתה תמיד מרכז עיסוקו, בצבא - הכשרת קצינים בבה``ד 1 (כיום רב-סרן במילואים), בעסקים - הכשרה ומיון כוח אדם לתפקידי שיווק ומכירה, בשנים האחרונות - ליווי מקצועי למנהלים ולעסקים להעלאת תפוקות.
התוצאות הגבוהות שהושגו בעזרתו הוכיחו שוב ושוב שלא די בכלים ובטכניקות. הצלחה ארוכת טווח מושגת ביכולת ההפנמה האישית ובהבנת הפעולה הנדרשת. פעולות הנלמדות ללא הבנה אמיתית לסיבת פעולתן וללא הכרות מספקת עם התנהגות הצרכנים, הופכות את אנשי הביצוע לטכניים ו``קרים``. הבנה יוצרת פעולה מודעת ופעולה מודעת מובילה להצלחה.
הצלחה היא אחת מאבני היסוד של המוטיבציה אליה אנחנו חותרים. על יסודות אלו מושתתת דרכה של שביט הדרכה.
בשל אופי פעילותו והישגיו הפך דורון בטשי למרצה מבוקש במגזר העסקי והפרטי ומציע מגוון רחב של הרצאות וסדנאות לפרטיים, לחברות ולארגונים.

בין לקוחותינו (רשימה חלקית)

המגזר העסקי
סלקום, סבארו, פזגז, דקסון, צבר, שופרסל, בנק לאומי, תמיר פישמן, זיו את האפט, כלל, MSD, פיליפס, מדיקל סנטר, פז, שרינג פלאו, מלונות גן, בונז`ור, אופטיק דורון, שיא-גל, IBC, FLP, כיתן-גולף, תרימה, HP, COMVERS, VERINT, הסתדרות הוטרינרים, תנובה, המשביר לחקלאי ועוד...

המגזר הציבורי
משרדי ממשלה, מועצות מקומיות, הרשות לעסקים קטנים ובינוניים, מרכזי מט``י (מרכז טיפוח יזמות), מרכז השלטון המקומי, ארגון הגננות והנוף בישראל, נעמ``ת, החברה לאוטומציה, קופת-חולים כללית ועוד...

מגזר ההדרכה והאקדמיה
אוניברסיטת בן-גוריון, אוניברסיטת בר-אילן, המרכז הישראלי לניהול (המי``ל), מכללת הישגים, מרכז גישות, השירות הפסיכולוגי החינוכי, קמפוס אילת, מכללת אחווה...



רשימת הרצאות נבחרות

אתה הוא המותג - שיווק עצמי
לשיווק העצמי יש משקל מכריע בכל מעגלי החיים, לא פעם אנו מופתעים לגלות שתוצאות מעשינו אינן מספיקות.
היכולת האישית להרשים, להקסים ולגרום לאמון מלא, פותחים בפנינו דלתות חדשות וחושפים אותנו להזדמנויות ואתגרים מרתקים שלא ידענו על קיומם.
שיווק עצמי נכון יגרום לכך שיכירו בנו ובכח השפעתינו. אומנות זו באה לידי ביטוי בזוגיות, בחברה וכמובן בקריירה.
הרצאת מופע חווייתית ומרתקת המקנה טכניקות וכלים לפעולה, משלבת הומור ודוגמאות רבות מחיי היום יום.

אומנות העברת המסר - פרזנטציה מנצחת
בעידן הנוכחי בו קיים הצורך להעביר מסרים בצורה מושכת ומנוסחת היטב, מהווה הפרזנטציה כלי הכרחי.
בכדי להעביר תכנים מקצועיים ולהצליח לשכנע את קהל השומעים, יש להכיר את המיומנויות הדרושות, כך שתוכן הדברים ייקלט ויזכה להסכמה.
הרצאה זו מיועדת לכל אדם המציג פעילות, רעיון או פרוייקט, למנהל ולעובד מן השורה.
באמצעות הרצאה קצבית ומסקרנת נלמדת אומנות התקשורת בין אנשים והשפעתה בהשגת תפוקות גבוהות יותר.

מגע הקסם - חשיבה יצירתית בעסקים
בעולם העסקי החדש, קצב השינויים מהיר וכמעט בלתי ניתן לחיזוי. ישנן חברות בודדות בעלות מוצרים שלא נמצאו להן תחליף ראוי, כל שאר העסקים והחברות נמצאים בתנועה מתמדת על ציר ההישרדות.
בהרצאה זו נסקרות דוגמאות רבות ומוענקים טכניקות וכלים לביצוע והפעלה ע``י מנהיגי השינוי בחברה. נכיר פעולות עסקיות יוצאות דופן בארץ ובעולם ונלמד טכניקות הבסיס לסיעור מוחות מוצלח וכלי יסוד ליצירתיות ושינוי בעסקים.
ההרצאה מעוררת סקרנות ללמידה, יוצרת התלהבות לשינוי וגורמת לכל משתתף לעצור...ולחשוב.

שירות יוצא דופן - מצוינות בשירות
עובד הבא במגע עם הלקוח מעניק שירות ו``מוכר`` באופן ישיר או עקיף את איכותה של החברה.
בהרצאה זו נזהה את המהלכים החשובים למתן שירות מצוין, נכיר מתן שירות יוצא דופן בארץ ובעולם ונבדוק את הפרמטרים ליצירת התלהבות בקרב הלקוחות.
נכיר את הצמתים החשובים בזמן השירות שהשפעתם מירבית על הלקוח ואת משמעותה של כלכלת החוויה בעידן העסקי החדש.
הרצאה קצבית, משלבת הומור שנון ודוגמאות רבות מחיי היום.

עניין של גישה - אומנות המכירה
בהרצאה מרתקת זו נבין ונכיר את התהליכים הרציונאליים והפסיכולוגיים המשפיעים על תהליך המכירה ונלמד לבצע פעולות מכירתיות יישומיות באמצעות מודל ויזואלי, פשוט וקליט.
אנו נזהה את השותפים בתהליך ואת האינטראקציה המתקיימת ביניהם.
בהרצאה זו רוכשים המשתתפים טכניקות וכלים ואף מכירים תחבולות מעולם העסקים.
ההרצאה משלבת הומור רב ומשתפת את הקהל. ההרצאה מומלצת לכל עובדי החברה הבאים במגע ישיר או עקיף עם הלקוחות.



ליצירת קשר לחצ/י כאן