חדשות
  1. ברוכים הבאים לאתר החדש של HRS הפורטל הגדול למשאבי אנוש | מה חדש באתר ? צ'ט און ליין בין HR ל HR לצוות האתר

  2. ארגז טפסים נהלים ושאלונים לשימושכן החופשי | ניוזלטר שבועי כל האירועים החמים בתחום וגם מה שחדש

  3. מאמרים מקצועיים בתחום משאבי אנוש | גיוס | הדרכה | דיני עבודה | ניהול | רווחה

הדרכה >> קורסים והשתלמויות >> אימון צוותים ופיתוח ארגוני

פ.ד.ה - פיתוח אישי וארגוני דינאמיות והישגים


שם החברה : פ.ד.ה - פיתוח אישי וארגוני דינאמיות והישגים

מיקומים : כל הארץ

פרטי התקשרות

טלפון 077-5007452 | 052-3140774
פקס 077-5007441
אימייל ליצירת קשר לחצ/י כאן
אתר אינטרנט www.padeh.co.il
כתובת שינקין 55/1, תל אביב

פעילות כללית





פ.ד.ה הינה חברת בוטיק איכותית, המובילה במתן מענה לאתגרים האישיים והמקצועיים בעולם העסקים הדינאמי וההישגי של ימינו. אנו מאמינים בשילוב צמיחה אישית וארגונית: מימוש הפוטנציאל הגלום בכל עובד, כמנוף למקסום ביצועי הארגון, בבחינת - "עובד טוב הוא עובד שטוב לו". כל חברי הצוות בעלי תואר שני, ומגיעים מהשטח - מעולם הניהול, השירות והמכירות, עם ניסיון רלוונטי של מעל 5 שנים, בהובלת מנהלים וצוותים לשיפור ביצועים.

פ.ד.ה מספקת שירותי אבחון, ייעוץ ארגוני, הכשרה וגישור על פערים, בגישת הפסיכולוגיה החיובית - במגזר הציבורי, החברתי והעסקי לארגונים ידועים במשק.

לקוחות מרוצים
התמחות בייעוץ לעסקים משפחתיים ועסקים שרוצים להרגיש כמו משפחה במגזר העסקי והציבורי, במגוון ענפים: בנקאות, פיננסים, תעשיה, משרדי ממשלה, תיירות, היי-טק, מסעדנות, קמעונאות, פרסום, תקשורת, בריאות, רווחה, חינוך, קהילה, ביטוח וביניהם: תשלובת ישראכרט, סלקום, כלל פיננסים, מטב, שהם, ספארי, הסתדרות העובדים הלאומית, בית הלוחם, אוניברסיטת תל-אביב, החברה להגנת הטבע, משרד החינוך, משרד הביטחון, מלונות דן, תמיר פישמן, תאסק, אסתי לאודר העולמית, קבוצת רמות, שירותי בריאות כללית, מכבי ועוד.



פ.ד.ה
 נותנת מענה מקצועי למנהלים במגוון תחומים:

  1. פיתוח ארגוני - אבחון והובלת תהליכי שינוי
  2. משאבי אנוש - ניהול המשאב האנושי
  3. פיתוח מנהלים - מניהול למנהיגות (ניהול עצמי, ניהול ישיבות, ניהול זמן, ניהול צוות, ניהול בשלט רחוק, ניהול תוכניות עבודה, ניהול תהליכי פרידה, ניהול מצבי לחץ ושחיקה, מנהיגות מעצבת, מנהיגות מצבית)
  4. פיתוח מקצועי - הכשרת והנחיית אנשי מקצוע (אימון, יעוץ אישי, סופרוויזן)
  5. מיומנויות שירות ומכירה - למנהלים וצוותים לשיפור ביצועים
  6. ליבת הניהול - תקשורת בין אישית (משוב והערכה, טכניקות השפעה, משא ומתן, ניהול קונפליקטים, ניהול משברים, טיפול בהתנגדויות, גישור, אסרטיביות, פוליטיקה ארגונית)

בכל אחד מהתחומים תהליכי יעוץ, אימון, הרצאות, קורסים, הכשרות וסדנאות חווייתיות ויישומיות.

מוצרים ייחודיים על קצה המזלג
  
  קסם אישי; לימוד מיומנויות הצגת נושא - "פרזנטציה מנצחת" מעולם הקסמים 
          (פרזנטציות מכל הסוגים - שיווקיות, תקשורתיות, לקהלים גדולים ובסדנאות).
    חזרה לטבע O.D.T; חווייתי בספארי בנושאי מנהיגות, עבודת צוות, שירות, 
          מכירות, יחסי מטפל-מטופל.
    כל החיים במה; שילוב שחקנים בהכשרות, לתרגול חווייתי ומהנה במיוחד.
    קורסים מקצועיים; ייעוץ ארגוני והנחיית קבוצות, ניהו, גישור, אימון 
          (Coaching), מכירות, שירות ועוד.
    על מנהלים כמנהיגים; הגברת מודעות ניהולית והקניית מיומנויות מנהיגות 
          מצבית למנהל, ליצירת הנעה בהנאה ותוצאות לאורך זמן.
    צוות הגדול מסך חלקיו; פיתוחי צוותים לשימור עובדים ושיפור ביצועים 
          בראיה ארגונית רחבה.
    איך להחמיא בלי להחטיא; סיוע לממונה בטיפוח סביבה נעימה ומכבדת 
          למניעת הטרדות מיניות.
    עובד טוב הוא עובד שטוב לו; הרצאות חוויתיות וישימות לגישור על הפער 
          שבין רצוי למצוי בעבודה ובחיים שמחוצה לה (ניתן לשלב בחגים עם הרמת
          הכוס או באירועי חברה ורווחה).
    זוגיות בריאה בקריירה פורחת; כובעים משולבים כהלכה כמפתח להצלחה 
          ורווחה בעבודה ומחוץ לה.
    הפנינג חווייתי לשירות ומכירות; קינוח הכשרת מנהלים וצוותים בהפנינג 
          אמיתי וחווייתי עם הלקוחות.
    ערך ההערכה - הטמעת ערכים, פיתוח עובדים, קידום יעדים, ניהול שיחות
          קשות והערכת פרויקטים.
    מי מנהל את המנהל - פוליטיקה ארגונית וסודות ההשפעה כלפי מעלה
          ובעבודת ממשקים.
    המרוץ האינסופי אחרי הזמן - כיצד לעשות יותר עם פחות - אסטרטגיות לניהול
          זמן וארגז כלים מעשי.
    השמה וקליטת עובדים מיטבית - אומנות הראיון - שיפור ביצועים ושביעות רצון
          ע"י התאמת העובד הנכון לתפקיד הנכון.
    מתוכנית אבודה לתוכנית עבודה - תהליך שיטתי ויצירתי לקידום חזון, ערכים
          והטמעתם באמצעות תוכנית עבודה פרקטית.
    שימור והנעת עובדים בעידן דור ה- Y ומניעת "נוכחים נפקדים" בקרב אלו 
          שלא רוצים ללכת.

פיתוחי מנהלים

במציאות של המאה ה- 21 מנהלים צריכים להתאמץ כמה מונים, בכדי להפוך לסמכות פורמאלית משמעותית, עבור עובדיהם ולבסס את מעמדם כמובילים, מחליטים ומנהיגים. תפישת המושג "ניהול" מורכבת מאי פעם והתשובה על "מה הופך מנהלים לטובים"? דורשת הבנה רב תחומית, ארגונית, אנושית ואישית, בליווי יכולת יישום אפקטיבית של אותה הבנה.

התאמה לקהל היעד :
לכל קבוצת מנהלים, אתגרים וצרכים מאפיינים, בהתאם למס` גורמים:
א. יעוד המנהלים מבחינת הארגון; המטרות ודרישות התפקיד.
ב. תהליכי הליבה של הארגון ומיומנויות התקשורת שהם דורשים.
ג. רמת הוותק והניסיון הניהולי.

בבניית תהליכי פיתוח מנהלים אנו לוקחים בחשבון צרכים ייחודיים אלה, ובפרט את ההבנה שככל שמיקום המנהלים במדרג ההיררכי של הארגון גבוה יותר, כך גם התמודדותם הופכת מאתגרת יותר והכפיפים מתוחכמים יותר.
דוגמא לצרכים השונים של כל דרג ניהולי:
א. עתודה ניהולית - צורך בפיתוח יכולות ניהוליות בסיסיות ותחושת מסוגלות עצמית.
ב. כניסה לתפקיד ניהולי - צורך בהתמקמות נכונה, עבודה בממשקים, בניית תוכניות עבודה וניהול על פי יעדים; ההנחייה מעניקה ליווי תוך התבוננות ואימון "כאן ועכשיו".
ג. ניהול מתקדם - צורך במיומנויות ניהול מתקדמות וממוקדות תוך פיתוח צוות ניהולי.
ד. ניהול בכיר - צורך בפיתוח מיומנויות מנהיגות בניהול וכלים ליצור חוסן אישי וארגוני.

מטרות תהליך פיתוח מנהלים
העצמה והתפתחות אישית, ניהולית וצוותית בדגש על תקשורת שירותית:

  1. מיצוב הארגון כמקור להתפתחות אישית ומקצועית.
  2. הקניית וחיזוק מיומנויות תקשורת ניהולית, המותאמות לאתגרים הייחודיים.
  3. פיתוח וגיבוש צוות המנהלים כקבוצת עמיתים ללמידה.
  4. טיפול בשחיקה בקרב העובדים והעלאת שביעות רצונם.

שיטה:

שלב א` - הגדרות ומטרות:
תפיסת תפקיד מנהל בארגון, דרישות תפקיד ותפוקות מצופות.

שלב ב` - אבחון ולימוד מקדים התאמת התהליך לעולם התוכן של המשתתפים:
ניסיוננו מראה, כי קיימת חשיבות רבה להכרות מעמיקה עם האוכלוסיות המשתתפות בתהליך האתגרים, המחסומים וההזדמנויות הקיימות בעבודתם. לכן, לפני תחילת תהליך העבודה, יבוצע תהליך של לימוד מקדים הכולל מפגש עם מס` בעלי תפקידים בתחום, להתאמת תכני המפגשים וסדרם, לצרכי הקבוצה. במידת האפשר; שותפות המשתתפים כבר בשלבי התכנון ועיצוב התהליך, באופן המהווה דוגמא (Modeling) לתכנון, העצמה והנעת עובדים.

שלב ג - בחירת והעברת תוכנית התערבות שתגשר על הפערים: 
גזירת המיומנויות הנדרשות, בחירת ההכשרה המתאימה והגיבוי הניהולי הנחוץ לתהליך. תתקיים פגישהלדיון וקבלת החלטות לאור המלצות שלב הלימוד המקדים (ב`). דגשים:
    KISS - Keep It Smart & Simple - מודלים פשוטים ליישום
    ברמת התוכן - שימוש במודל מארגן כבסיס להכשרה (בהתאם לאפיון הצרכים - 
          מודל ההשפעה / מודל פיתוח צוות)
    ברמת התהליך - מודל מעגלי ניהול עבודה:
            1. אני (תפיסת תפקיד, מודעות)
            2. העובד שלי (שימוש בסמכות, הנעה וחניכה)
            3. הצוות שלי (הנעת צוות, ניהול משימה, פיתוח צוות)
            4. ממשקים (מיפוי, קווים מנחים, הגדרות תפקיד)
            5. כפיפויות (ניהול 360, לקיחת אחריות)
            6. חזרה למעגל ה"אני" - הצבת יעדים אישיים

שלב ד` - ייצוב ושימור התפוקות (במידת האפשר):
בדיקה והערכה שיטתית של התהליך ונקיטת פעולות משמרות. רענון הלמידה אחת לתקופה, מומלץ להטמעה ויישום מוצלח לאורך זמן, כמו גם לטיפוח ערך המצוינות והחדשנות.

עקרונות מנחים

    הובלת הדרג הניהולי וצומתי בקרה: ההנהלה מהווה את הבסיס האיתן
          להצלחת התהליך כולו. במהלך הפעילות יתקיימו פגישות, עם הדרג הניהולי
          הבכיר, לשם התאמת הפעילות On line לצרכים המתעדכנים של המשתתפים.
    צוות יועצים: פ.ד.ה תעמיד לרשותכם צוות מומחה בהנחיה משימתית
          ודינאמיקה קבוצתית כגון זו. שילוב יועצים מהווה מודל לעבודת צוות, מאפשר
          חשיפה למספר סגנונות ניהול ותקשורת ותשומת לב מרבית למשתתפים,
          בסינרגיה המנוהלת על ידי סמכות מקצועית מרכזית.



ליצירת קשר לחצ/י כאן