חדשות
  1. ברוכים הבאים לאתר החדש של HRS הפורטל הגדול למשאבי אנוש | מה חדש באתר ? צ'ט און ליין בין HR ל HR לצוות האתר

  2. ארגז טפסים נהלים ושאלונים לשימושכן החופשי | ניוזלטר שבועי כל האירועים החמים בתחום וגם מה שחדש

  3. מאמרים מקצועיים בתחום משאבי אנוש | גיוס | הדרכה | דיני עבודה | ניהול | רווחה

הדרכה >> קורסים והשתלמויות >> אימון צוותים ופיתוח ארגוני

ערן רון בע``מ - פיתוח ארגוני, ייעוץ והדרכה


שם החברה : ערן רון בע``מ - פיתוח ארגוני, ייעוץ והדרכה

מיקומים : כל הארץ

פרטי התקשרות

טלפון 03-9328090
פקס 03-9339001
אימייל ליצירת קשר לחצ/י כאן
אתר אינטרנט www.eranron.co.il
כתובת רחוב האורן 13, מגשימים 56910

פעילות כללית





סדנאות הנעשות באהבה, ברגישות ובתבונה,
משפרות את ביצועי הארגון.

לשרותיכם אתר חדש וייחודי www.eranron.co.il באתר תמצאו סיכום 30 שנות ניסיון בהנחיית קבוצות וייעוץ.
לשימושכם באתר - תיאורי סדנאות, תרגילים ומאמרים מקוריים בנושאים שונים:

שיפור מיומנויות ניהול, גיבוש צוותי עבודה,
התפתחות אישית ומודעות עצמית, פתרון קונפליקטים, שירות ומכירות.

ערן: ``הנחיית קבוצות היא אהבתי הגדולה והגשמתי העצמית. המשתתפים מרגישים שזה מפגש מיוחד ושזאת לא `עוד סדנא`. אומנות ההנחיה היא יכולתי לעסוק בחומרי אמת של המשתתפים העולים `כאן ועכשיו`, תוך הקשבה וקבלה, ללא שיפוטיות. החוויה עמוקה ולא נשכחת לשנים רבות``.

מדברי הלקוחות:
``ערן יקר, חבל לי שהסדנא הייתה כל-כך קצרה, ויחד עם זאת, החוויה שהותרת בי, הרשמים העמוקים, כל מפגש ומפגש אתך היה בגדר מתנה עבורי. לא בכל יום זוכים למפגש עם אדם שיחולל שינוי בחיינו. אני חשה שזכיתי במתנה נפלאה, בהזדמנות לצמיחה ולהעצמה, בתובנות משמעותיות אשר תלווינה אותי כל חיי. אני מעריכה ומוקירה את מעשיך, את דרכך, את האהבה שאתה מקרין ותחושת הכבוד והחשיבות בה זיכית אותי ואת חבריי לקבוצה. אני יודעת שיש לי עוד המון מה ללמוד, ושאתה עבורי, כאוהב אדם וכמי ששם לו למטרה לתמוך בצמיחתו של האדם, מורה רוחני, יקר ואהוב שלא אשכח לעולם!!! אתה ודאי יכול להבין מדוע נותרתי בתחושה של צמא לעוד``.
רונית אופמן, חניכה בקורס מנחי קבוצות ויועצים ארגוניים.

``ערן רון, יועץ מן השורה הראשונה, הקים אתר בו הוא מציע את החזון שלו - `אהבת אדם וצמיחתו` ומציע רשימה של סדנאות והרצאות בתחומים מגוונים, `גיליתי` את ערן דרך האתר שלו ומאז איני מפסיק להזמינו לסדנאות, כי הוא פשוט מנחה ומרצה מצוין - כדאי להציץ באתר שלו``.
ד``ר שייקה שפירא, מנהל מנו``ף, הכשרת מנהלי בתי ספר.

אשמח לקבל פניכם באתר www.eranron.co.il

              שלכם, ערן רון                

 



אומנות המכירה למנהלים  אומנות המכירה למנהלים
מדוע מנהלים טובים נכשלים במכירה - אומנות המכירה למנהלים

מטרת הסדנא:
להעניק למנהלים כלים מעולם אומנות המכירה, כדי לאפשר להם לשפר את יכולתם כאשר הם מחליטים למכור בעצמם את השירות או הסחורה עליהם הם מופקדים וגם כדי לגבות את המוכרים הכפופים להם, בעת הצורך, בעיקר במכירות גדולות.

אומנות המכירה למנהלים  המנהיג הרגשי - אינטליגנציה רגשית למנהלים

מטרת הסדנא:
לסייע למנהלים לפתח את הקשר בינם לבין רגשותיהם, כדי להתקרב על עצמם ולסייע להם לבטא את רגשותיהם בצורה אינטליגנטית, כך שעובדיהם יוכלו לקלוט אותם ולפעול לאורם.

אומנות המכירה למנהלים  אסרטיביות למנהלים

מטרת הסדנא

  1. ללמוד כיצד לשמור על הזכויות האישיות של המנהל, בלי לפגוע בזכויותיו האישיות של העובד.
  2. העמקת מודעות אישית והכרות עם תגובות אישיות של המשתלם במצבים מאיימים.
  3. זיהוי דפוסי התנהגות שאינם תורמים לדיון ענייני במערכת יחסים בתוך העבודה.
  4. מציאת האיזון בין פעולות ניהוליות הנובעות מהשכל ופעולות הנובעות מהרגש.

אומנות המכירה למנהלים  גיבוש צוותי עבודה
 ``כביסה`` לצוותים אורגניים - לקראת גיבוש והרמוניה צוותית

מטרת הסדנא:
לאפשר למנהלים שימוש בכלי מעולם הדינמיקה הקבוצתית, למען הקטנת מתחים בין אישיים ושיפור ההרמוניה והלכידות הקבוצתית של צוותי עבודה.

אומנות המכירה למנהלים  גישור ככלי ניהולי
הגישור ככלי מנהיגות של מנהל לא היררכי לפתרון לישוב סכסוכים בין אישיים

למנהלים קשה לעיתים להודות בקיומם של קונפליקטים משמעותיים בארגונים שלהם. חלקם נוטים להתעלם מהם עד שהם מתפרצים מעל לפני השטח, אחרים נוטים לסלק את הקונפליקט ולא להתמודד אתו ישירות. הגורם המשפיע על ביצועי הארגון הוא לא כמות הקונפליקטים, אלא אופן ניהולם. כאשר הקונפליקטים בארגון מטופלים נכון, תפקוד הארגון משתפר ולהפך. ניהול לקוי של הקונפליקטים בארגון גורם למוטיבציה ירודה של העובדים, לתהליכי קבלת החלטות שגויים, לעזיבה של עובדים מוכשרים ולבזבוז גדול של משאבים ארגוניים שונים. לעומת זאת, קונפליקטים יכולים להיות גורם מאיץ שינויים חיוביים ברמת הארגון. הגישה הגישורית טוענת שניתן לטפל באופן מובנה ומסודר בקונפליקטים בארגון ולהיות גורם מאיץ לשינויים חיוביים בתוכו.

מטרת הסדנא ללמד את המנהלים את עקרונות הגישור, ככלי מרכזי לפתרון קונפליקטים בין אישיים ומסחריים.

אומנות המכירה למנהלים  חונכות מנהלים - coaching
סדנא בת שלושה ימים למנהלים

מטרת הסדנא:
שיפור האפקטיביות התפקודית של המנהל כלפי מנהלי המשנה שלו, ושאר הכפיפים לו, ע``י הגדרה מחודשת של מערכת היחסים בין המנהל ובין כפיפיו, שעיקרה מיקוד תפקיד המנהל בתפקיד של חונך-מדריך, ברוח הניהול המודרני, לפיה המנהל המודרני עובד יותר בגישה של מדריך ותומך ופחות ממקום כוחני היררכי וסמכותי.
היעד העיקרי של סדנא כזאת הוא לתת למנהל כלים בעזרתם הוא יוכל למצות את הפוטנציאל הגלום בכפיף, ע``י תמיכה ועזרה בהתפתחותו וצמיחתו של הכפיף-חניך לטובתו האישית ולטובת הארגון.

אומנות המכירה למנהלים  חוזה פסיכולוגי

מטרת הסדנא:
הענקת כלי עבודה חשוב מאין כמוהו למנהל, לשם תאום ציפיות בין שני גורמים העובדים יחדיו (המנהל ועובדיו), כדי להקטין את האכזבות וכדי לתאם את הציפיות וכך למנוע מצבים קונפליקטואלים, הנובעים מאי הבנה הדדית ומאי תאום ציפיות בבחינת ``איזהו חכם הרואה את הנולד``.

אומנות המכירה למנהלים  יצירתיות

מטרת הסדנא:
לפתח מנהל בעל ``ראש פתוח``, המסוגל למצות את הפוטנציאל היצירתי הטמון בו ובעובדיו למען קידום הארגון.

אומנות המכירה למנהלים  עבודת צוות

מטרת הסדנא:
לאפשר למנהלים להשתמש בידע שנוצר בעולם הקבוצות, למען תפקוד אפקטיבי יותר של המנהל מול קבוצת העובדים. מנהל שיהיה מודע לתהליכים הקבוצתיים המתרחשים בין עובדיו, יוכל ``לקרוא את המפה`` החברתית, ביתר קלות ולהתמודד עם בעיות הנוצרות עקב חריגה מהנורמה (בעיות משמעת) באופן יותר אפקטיבי. מודעות זאת עשויה לסייע למנהל, לשם הגשמת ייעודו כמנהל, גם כמדריך של עובדיו ועוד יותר בתפקידיו החברתיים.

אומנות המכירה למנהלים  אומנות המכירה - סדנא למתקדמים
כיצד המוכרים עצמם יוצרים את התנגדויות של הלקוחות
שגיאות אופייניות של מוכרים וותיקים

הסדנא מיועדת:
למוכרים מנוסים הרוצים לשפר את כישורי המכירה שלהם. מנהלי מכירות הרוצים לסייע לארגונם להתפתח בתחום המכירות, גם ברמה האישית וגם ברמה הארגונית.

אופי הסדנא: ניתוח מצבי מכירה ותרגולם במשחקי הדמיה.

אומנות המכירה למנהלים  ישיבות - ניהול ישיבות
``עוד ישיבות ארורות`` - ניהול אפקטיבי של ישיבות

מטרת הסדנא:
הגברת המודעות לתקשורת הגלויה והסמויה המתרחשת בישיבה. מנהלים רבים נכשלים בניהול ישיבות, משום שאינם מודעים מספיק לכוחות הדינמיים שמסביב לשולחן הישיבות. הסדנא תעסוק בפיתוח רגישות לשפת הגוף של משתתפי הישיבה ולאינטונציה של דבריהם, בהגברת המודעות לכוחות הקבוצתיים הפועלים בישיבה כמו, מאבק על המנהיגות או על המיקום בקבוצה, יצירת קואליציות ואופוזיציות, קביעת נורמות.
הכלים שינתנו למנהל בעקבות סדנא זו יאפשרו למשתלם לנהל את הישיבה בצורה יעילה יותר. סגנון ניהול הישיבה יאפשר לכל הצוות להתלכד סביב קבלת ההחלטה, ולבצעה מתוך הנעה פנימית.

אפקט פגמליון  אפקט פיגמליון
אפקט פיגמליון - שיפור האפקטיביות התפקודית של העובד

אפקט פגמליון  כלי הניהול
שיפור הכלים הניהוליים העומדים לרשותו של המנהל

מטרת הסדנא:
לחשוף בפני המנהל את הכוחות הניהוליים בעזרתם הוא יכול להפעיל אנשים אחרים, לביצוע משימות אישיות וצוותיות בצורה יעילה.
הקרנת סרט ההדרכה: ``כיצד להניע את הצוות``.

אפקט פגמליון  ניהול זמן אישי של המנהל

רציונאל הסדנא:
ניהול זמן הוא אשליה, מאחר ולמעשה איש אינו יכול לנהל את הזמן. בפשטות, הזמן הינו קבוע. הוא מדידה של יחידות חולפות. הוא ממשיך לנוע באותו קצב מבלי להתחשב בדברים שאנו מנסים להשיג. הזמן אינו מכבד איש. איש אינו יכול להמיר אותו, לשנות אותו או לאגור אותו. חרף זאת, אנו ממשיכים להשתמש בביטוי ``ניהול זמן``, כמונח המגדיר את המאמצים שאנו עושים כדי לנצל את הרגעים שהוקצבו לנו. `ניהול זמן` מתייחס למעשה לניהול עצמי, הדרך אשר נפיק את המרב מהזמן העומד לרשותנו. לנהל זמן פרושו לנהל את החיים.

אפקט פגמליון  ניהול לפי יעדים

 מטרת הסדנא:
ללמוד את עקרונות עבודת המטה ולאפשר למנהלים להיחשף לאחד הכלים היותר יעילים בעבודת הניהול; קביעת יעדים כמותיים ומדידת ההישגים וההצלחה של היחיד ושל הצוות, לאור היעדים.

אפקט פגמליון  שחיקת המנהלים
הקטנת השחיקה של המנהל
ושיפור הפוטנציאל התפקודי, בעיקר במצבי לחץ

אוכלוסיית המשתלמים:
מנהלים החשים בצורך לשפר את הביצועים שלהם בתפקידם הניהולי, ע``י מציאת דרכים להקטנת הלחצים המופעלים עליהם, לשם הקטנת השחיקה ומיצוי הפוטנציאל הטמון בהם כמנהלים.

הסדנא תעסוק ב:
ניתוח גורמי הלחץ בארגון ומחוץ לו. הדרכים לנטרול הלחצים כדי להקטין שחיקה ולאפשר תפקוד במצבי לחץ. תגובות הלחץ, שלפיהם ניתן להסיק שהאדם שרוי בלחץ. מהם הגורמים הארגוניים המשפיעים על רמת השחיקה של המנהל בעבודתו?

אפקט פגמליון  ביקורת בונה בצוות
עקרונות מתן משוב אפקטיבי
מדריך לנותן המשוב - ``כל הכועס חכמתו ניטלת ממנו``

מטרת המדריך למתן משוב אפקטיבי, היא לתת לכל אדם כלי לשיפור התקשורת הבין-אישית, שבעזרתו ניתן להשפיע על שינוי התנהגותו של הזולת, ללא לחץ וללא פגיעה אישית, ע``י מתן תגובה מילולית, חיובית או שלילית, להתנהגותו, תוך השארת חופש הבחירה בידי מקבל התגובה, לקבלה או לדחותה.

אפקט פגמליון  תלונות לקוחות - מ``לימון ללימונדה``

אוכלוסיות המשתלמים:
נותני שרות בכל הרמות, אחראים על תלונות לקוחות, מנהלים האחראים על נותני שרות.

המתודה של הסדנא:
המתודה העיקרית בסדנא, תהיה משחקי סימולציה, מצולמים בווידאו, ומנותחים בעזרת המשתלמים והמנחה. כמו כן, יוקרן סרט הדרכה בנושא טיפול בתלונות לקוחות: HANDELING COMPLAINS



ליצירת קשר לחצ/י כאן