חדשות
  1. ברוכים הבאים לאתר החדש של HRS הפורטל הגדול למשאבי אנוש | מה חדש באתר ? צ'ט און ליין בין HR ל HR לצוות האתר

  2. ארגז טפסים נהלים ושאלונים לשימושכן החופשי | ניוזלטר שבועי כל האירועים החמים בתחום וגם מה שחדש

  3. מאמרים מקצועיים בתחום משאבי אנוש | גיוס | הדרכה | דיני עבודה | ניהול | רווחה

הדרכה >> קורסים והשתלמויות >> O.D.T סדנאות שטח

מרכז קידמה - סדנאות שטח ODT


שם החברה : מרכז קידמה - סדנאות שטח ODT

מיקומים : כל הארץ

פרטי התקשרות

טלפון 03-5404414
פקס 03-5404415
אימייל ליצירת קשר לחצ/י כאן
אתר אינטרנט www.kidma.ybay.co.il
כתובת למרחב 114, רמת השרון

פעילות כללית




 
מרכז קידמה הינה חברה מובילה העוסקת בייעוץ ארגוני, הדרכה ואימון. החברה מתמחה בתחומים של מכירות, שירות, פיתוח מנהלים ופיתוח צוות.
בהתבסס על מחקרים המורים כי למידה דרך משחק והנאה קלה יותר להטמעה ותוצאותיה נשמרות לאורך זמן, פיתחנו דרכי לימוד חוויתיות אשר עושות שימוש גם בכלים ו``משחקים`` ייחודיים ומשעשעים. אלה, הופכים את הלמידה של אנשי הארגון: למשמעותית יותר, מהנה מאד, רלוונטית לחיי היום-יום שלהם, המשתתפיםמפנימים את התכנים בקלות רבה יחסית והתוצאות העיסקיות משתפרות.
תהליכי הייעוץ וההדרכות שלנו נתפרות על פי צרכיכם, בשפתכם לאחר אבחון והכנה. בפעילויות אלה אנו מתמקדים בשיפור תהליכי העבודה והתוצאות העיסקיות של הארגון.
 
למרכז קידמה הזיכיון הבלעדי למשחק המכירות ולמשחק השירות בישראל.
 
סוגי ההדרכות:
אנו מספקים מגוון שירותים כגון: סדנאות, הרצאות, קורסים, הדרכות חד פעמיות, הדרכות קבועות -  חודשיות, הרצאות אקדמיות, הרצאות משתפות, הדרכות חוויתיות בשטח.
שירותינו ניתנים בכל הארץ, במשרדי הלקוח, בחדרי הדרכה או בבתי מלון, בכל שעות היממה על-פי צרכי הלקוח.
 
צוות היועצים:
 צוות היועצים בחברה הטרוגני ורב-תחומי, יועצים בעלי השכלה אקדמית רחבה וניסיון עשיר ומגוון בארגונים שונים. הצוות משלב יכולות ייעוציות עם מומחיות בהנחיה והדרכה. מעבר לכך אנו משתמשים על-פי צרכי הלקוח ביועצים מתחומי התמחות אחרים כגון ייעוץ אסטרטגי שווקי. שילוב זה מאפשר לך הלקוח לקבל מענה מערכתי מלא והכל תחת קורת גג אחת.
 
מבין לקוחותינו:
סלקום, בזק כל, תמ``י, כרמל מזרחי, טמפו, UMI, איתוראן, AIG, לוכסוויז`ן, ניאופרם, תרמוקיר, בנק הפועלים, קבוצת ישר-אובוז - ביטוח וייעוץ מס, הדר חברה לביטוח, שירביט חברה לביטוח, רשות הדואר, חברת החשמל, קק``ל, ארגון המורים, משרד החינוך, חברת מ.א.י - פאואר - כח-אדם, דן אנד ברדסטריט ישראל, פסגה נדל``ן, פורטל YBAY, ספורטן הוד השרון ועוד...

סדנה בעבודת צוות המשלבת כיף עם למידה משמעותית באמצעות:
 
S.T.A. = Special Training Activities
 
מהי סדנת S.T.A.?
סדנא חוויתית המחייבת השתתפות אקטיבית של כל הנוכחים. המשתתפים מאותגרים הן פיזית והן קוגנטיבית באמצעות אביזרים ייחודיים היוצרים חוויה של שותפות, הרפתקה וכייף הנחרטים בזיכרונם. במהלך הסדנאות המשתתפים ``משחקים`` כפי שלא ``שיחקו`` מאז ילדותם וישנה מידה מסוימת של לקיחת סיכונים (מחושבת).
את הפעילות מומלץ לבצע בחוץ (חוף הים, פארק...) למרות שאפשר גם בפנים.
המשתתפים שלקחו חלק עד היום בסדנאות אלה, דווחו כי נהנו מפעילויות אלה וחוו חוויה של משחק וכיף אשר תרמו מאד להפחתת מתחים ולגיבוש קבוצתי. בנוסף, ניתוח הפעילויות לימדם את המשמעות של דפוסי ההתנהגות אשר הופיעו במהלך ההתנסויות ואת השפעתם על יכולתם להצליח בעבודתם. כמו כן, דווחו המשתתפים כי קבלו כלים להתמודדות מוצלחת יותר עם המשימות השונות בארגון ועם צוותיהם.
 
הפעילות מותאמת לצרכיכם וישנו מענה גם למשתתפים בעלי מוגבלות פיזית כלשהי.
 
מטרות אפשריות להשגה:
  1. פיתוח, גיבוש ושיפור עבודת צוות.
  2. ניהול אפקטיבי של צוות.
  3. שיפור דפוסי תקשורת בינאישית בין עמיתים, בין מנהלים וכפיפים.
  4. חיזוק אוריינטציה של מכירה ממוקדת לקוח.
  5. שיפור מוטיבציית עובדים.
  6. הגדלת מודעות לכשלים ודרכי התמודדות עם השגת יעדים בלו``ז קשיח.
  7. פיתוח מנהיגות בצוות.
  8. שיפור מיומנויות שירות פנים וחוץ ארגוני.

ועוד...


תועלות לארגון:

  1. הגדלת מודעות לגבי הקשיים בהם נתקלים המשתתפים בעבודתם, ברמת תקשורת, תכנון, מאבקי כוח ושליטה.
  2. הגדלת רגישות לתקלות אפשריות וכתוצאה מכך - מניעתן.
  3. הגדלת מעורבות ומחויבות המשתתפים לארגון ולפתרונות המוסכמים.
  4. חיזוק תחושת יכולת אצל המשתתפים ככלי לשיפור ביצועים.
  5. שיפור המוטיבציה ורמת המחויבות של העובדים לעבודתם ולארגון.
  6. שיפור מקצועיות.
  7. גיבוש פתרונות במשותף.
  8. זיהוי מנהיגים פוטנציאלים - מועמדים לעתודה ניהולית.


אופציות להפעלת הסדנאות:

  1. בין חצי יום ליומיים מלאים.
  2. סדנא + לווי לאורך זמן שמטרתו סיוע בהטמעת התכנים שנלמדו והתאמתם לצוות.
  3. סדנת S.T.A. בת יום כפתיח לקורס ניהול = ``פירוק קבוצות טעונות מנשקן``.


נושאים מרכזיים בסדנא:
יש להקדים ולציין כי הנושאים כמו גם מידת ההעמקה בכל נושא מותנים במטרות הפעילות ובמשך הפעילות שיבחר. ניתן כמובן לשנות נושאים על פי צרכי הלקוח.

  • מהו צוות, תועלות לעבודת צוות.
  • מאפייני צוות לעומת קבוצה.
  • שלבי התפתחות עבודת צוות.
  • תנאים לעבודת צוות סינרגטית.
  • רושם ראשוני/תדמית והשפעתם על התיחסות האחרים אלינו.
  • סגנונות תקשורת והשפעתם על התיחסות האחרים אלי ועל יכולתי להשיג מטרות ושיתוף פעולה.
  • דפוסי תקשורת והשפעתם על יכולת לעמוד במשימות במסגרת זמן קבועה מראש.
  • שיתוף פעולה - רווחים ודרכים להשגתו. חיזוק מודעות למחיר של אי שיתוף פעולה.
  • ראייה מערכתית - יחסי גומלין בין מחלקות וצוותים. מחירים, רווחים ודרכים לשיפור.
  • מעברים:
    - מתפיסה ממוקדת מתן שירות לתפיסה שירות יוזם מכירה.
    - כלים להפיכת מפגש שירותי לתהליך בו רוכש הלקוח שירות/מוצר נוסף.
    - המשמעות של השינוי עבור נותן השירות הבודד.
    - ממכירה ממוקדת באיש המכירות למכירה ממוקדת לקוח וצרכיו.
    - התמודדות עם תנאים משתנים במהירות - כלים ראשוניים להתמודדות מוצלחת עם השינוי הנדרש.
  • מנהיגות - חיזוק והעצמה של המשתתפים כך שיעזו להביא לידי ביטוי מלא את המנהיגות הטמונה בהם.

מספר משתתפים: מומלץ 10 עד 20 משתתפים.

 


ליצירת קשר לחצ/י כאן