חדשות
  1. ברוכים הבאים לאתר החדש של HRS הפורטל הגדול למשאבי אנוש | מה חדש באתר ? צ'ט און ליין בין HR ל HR לצוות האתר

  2. ארגז טפסים נהלים ושאלונים לשימושכן החופשי | ניוזלטר שבועי כל האירועים החמים בתחום וגם מה שחדש

  3. מאמרים מקצועיים בתחום משאבי אנוש | גיוס | הדרכה | דיני עבודה | ניהול | רווחה

הדרכה >> אמצעי הדרכה >> משחקי הפעלה לשיפור המצויינות

מרכז קידמה - משחק המכירות


שם החברה : מרכז קידמה - משחק המכירות

מיקומים : כל הארץ

פרטי התקשרות

טלפון 03-5404414 / 052-2445681
פקס 03-5404415
אימייל ליצירת קשר לחצ/י כאן
אתר אינטרנט www.kidma.ybay.co.il
כתובת למרחב 114, רמת השרון

פעילות כללית





מרכז קידמה הינה חברה מובילה העוסקת בייעוץ ארגוני, הדרכה ואימון. החברה מתמחה בתחומים של מכירות, שירות, פיתוח מנהלים ופיתוח צוות.
בהתבסס על מחקרים המורים כי למידה דרך משחק והנאה קלה יותר להטמעה ותוצאותיה נשמרות לאורך זמן, פיתחנו דרכי לימוד חוויתיות אשר עושות שימוש גם בכלים ו``משחקים`` ייחודיים ומשעשעים. אלה, הופכים את הלמידה של אנשי הארגון: למשמעותית יותר, מהנה מאד, רלוונטית לחיי היום-יום שלהם, המשתתפיםמפנימים את התכנים בקלות רבה יחסית והתוצאות העיסקיות משתפרות.
תהליכי הייעוץ וההדרכות שלנו נתפרות על פי צרכיכם, בשפתכם לאחר אבחון והכנה. בפעילויות אלה אנו מתמקדים בשיפור תהליכי העבודה והתוצאות העיסקיות של הארגון.
 
למרכז קידמה הזיכיון הבלעדי למשחק המכירות ולמשחק השירות בישראל.

לקוחות המשתמשים במשחקים:
המשחקים מוטמעים בארגונים רבים בחו``ל ובמספר ארגונים מהמובילים במשק כגון: סלקום, פלאפון, בזק בינלאומי, בזק כל, בנק הפועלים, בנק אוצר החייל, לאומי כארד, חברות וסוכנויות ביטוח, מ.ח. אליישר, כרמל מזרחי, דפי זהב, ג`ונסון את ג`ונסון, יו.אם.אי, או.אר.אס, קוקה קולה, טמפו, תמ``י, שטראוס, לוכסויז`ן, חברת החשמל, רשות הדואר ועוד...
 
כפי שניתן לראות מהרשימה הארגונים הינם מענפים מגוונים וזאת מכיוון שהמשחקים גמישים וניתנים להתאמה לכל ארגון.
 
 
 

 
רקע כללי על המשחק
מרכז קידמה בעלת הזיכיון הבלעדי למשחק המכירות ולמשחק השירות בארץ. מקורם של המשחקים באוסטרליה. המשחק הינו אימון חדשני המשלב משחק לוח אינטראקטיבי ווידאו ומטרתו ללמד, להמריץ, להניע, לפתח ולהפרות את כל המעורבים במכירה ושירות לקוחות, ובמילים אחרות לשפר את התוצאות העסקיות בארגון.
 
מטרות המשחק:
א. לימוד מיומנויות מכירה/שירות חדשות.
ב. שיפור בתוצאות העסקיות.
כמו כן, אנו משיגים:
ג. רענון ידע קיים בכל תהליך המכירה/שירות.
ד. הגברת המוטיבציה בקרב המשתתפים.
ה. עידוד דיונים קבוצתיים ולמידת עמיתים.
ו. אבחון פערי ידע בקרב המשתתפים.
ז. אבחון למועמדים חדשים לעבודה.
ח. הטמעת חומר מקצועי חדש.
 
מהלך המשחק:
שני צוותים (8-14 משתתפים) מתחרים על ידי מתן תשובות לסדרה של שאלות ואתגרים בעודם נעים מסביב ללוח המשחק. מצב זה מעורר דיון ערני ומעניין ומאפשר למשתתפים להציג את נסיונם ולחלוק במומחיותם. תשובות נכונות מזכות את הצוותים באסימונים ומספר חברות אף מגבירות את אלמנט הכיף על ידי מתן פרסים קטנים. המשתתפים מעורבים באופן פעיל ומקבלים טיפים שישמשו אותם בהמשך. הם מקבלים בעלות על תוצאות הלמידה. עמדותיהם ואמונותיהם מאותגרות, כל זה באווירה תחרותית אך תומכת המשפרת עבודת צוות. הכי חשוב, המשתתפים ישפרו מיומנויות וכתוצאה מכך יגדילו תפוקות.
 
קטגוריות השאלות במשחק המכירות:
סגירת עסקה.
טיפול בהתנגדויות.
הכרת הלקוח.
איתור צורכי הלקוח.
משחקי תפקידים.
טכניקות טלפון.
וידאו - שפת גוף, טון דיבור.
ידע כללי במכירות.
 
קטגוריות השאלות במשחק השירות:
תקשורת חיובית.
טיפול בתלונות לקוח.
הכרת הלקוח.
שירות מצויין.
משחקי תפקידים.
טכניקות טלפון.
ידע כללי בשירות.
 
אפשרויות שונות לשימוש במשחקים:
א. הנחיית המשחק על ידי יועצים ממרכז קידמה - בעלי ניסיון רחב בעולם המכירות
   והשירות ובשימוש במשחקים.
ב. רכישת המשחק והנחייתו על ידי מנחים פנים ארגוניים כגון: מנהל צוות, מנהל הדרכה,
   מנהל מכירות וכו`...
 
למפגש הדגמה ללא תשלום אנא צור קשר בטלפון



ליצירת קשר לחצ/י כאן