חדשות
  1. ברוכים הבאים לאתר החדש של HRS הפורטל הגדול למשאבי אנוש | מה חדש באתר ? צ'ט און ליין בין HR ל HR לצוות האתר

  2. ארגז טפסים נהלים ושאלונים לשימושכן החופשי | ניוזלטר שבועי כל האירועים החמים בתחום וגם מה שחדש

  3. מאמרים מקצועיים בתחום משאבי אנוש | גיוס | הדרכה | דיני עבודה | ניהול | רווחה

הדרכה >> קורסים והשתלמויות >> אימון צוותים ופיתוח ארגוני

מרכז קידמה - חברה לייעוץ ארגוני והדרכה בע``מ


שם החברה : מרכז קידמה - חברה לייעוץ ארגוני והדרכה בע``מ

מיקומים : כל הארץ

פרטי התקשרות

טלפון 03-5404414
פקס 03-5404415
אימייל ליצירת קשר לחצ/י כאן
אתר אינטרנט www.kidma.ybay.co.il
כתובת למרחב 114, רמת השרון

פעילות כללית




 
מרכז קידמה הינה חברה מובילה העוסקת בייעוץ ארגוני, הדרכה ואימון. החברה מתמחה בתחומים של מכירות, שירות, פיתוח מנהלים ופיתוח צוות.
בהתבסס על מחקרים המורים כי למידה דרך משחק והנאה קלה יותר להטמעה ותוצאותיה נשמרות לאורך זמן, פיתחנו דרכי לימוד חוויתיות אשר עושות שימוש גם בכלים ו``משחקים`` ייחודיים ומשעשעים. אלה, הופכים את הלמידה של אנשי הארגון: למשמעותית יותר, מהנה מאד, רלוונטית לחיי היום-יום שלהם, המשתתפיםמפנימים את התכנים בקלות רבה יחסית והתוצאות העיסקיות משתפרות.
תהליכי הייעוץ וההדרכות שלנו נתפרות על פי צרכיכם, בשפתכם לאחר אבחון והכנה. בפעילויות אלה אנו מתמקדים בשיפור תהליכי העבודה והתוצאות העיסקיות של הארגון.
 
למרכז קידמה הזיכיון הבלעדי למשחק המכירות ולמשחק השירות בישראל.
 
סוגי ההדרכות:
אנו מספקים מגוון שירותים כגון: סדנאות, הרצאות, קורסים, הדרכות חד פעמיות, הדרכות קבועות -  חודשיות, הרצאות אקדמיות, הרצאות משתפות, הדרכות חוויתיות בשטח.
שירותינו ניתנים בכל הארץ, במשרדי הלקוח, בחדרי הדרכה או בבתי מלון, בכל שעות היממה על-פי צרכי הלקוח.
 
צוות היועצים:
 צוות היועצים בחברה הטרוגני ורב-תחומי, יועצים בעלי השכלה אקדמית רחבה וניסיון עשיר ומגוון בארגונים שונים. הצוות משלב יכולות ייעוציות עם מומחיות בהנחיה והדרכה. מעבר לכך אנו משתמשים על-פי צרכי הלקוח ביועצים מתחומי התמחות אחרים כגון ייעוץ אסטרטגי שווקי. שילוב זה מאפשר לך הלקוח לקבל מענה מערכתי מלא והכל תחת קורת גג אחת.
 
מבין לקוחותינו:
סלקום, בזק כל, תמ``י, כרמל מזרחי, טמפו, UMI, איתוראן, AIG, לוכסוויז`ן, ניאופרם, תרמוקיר, בנק הפועלים, קבוצת ישר-אובוז - ביטוח וייעוץ מס, הדר חברה לביטוח, שירביט חברה לביטוח, רשות הדואר, חברת החשמל, קק``ל, ארגון המורים, משרד החינוך, חברת מ.א.י - פאואר - כח-אדם, דן אנד ברדסטריט ישראל, פסגה נדל``ן, פורטל YBAY, ספורטן הוד השרון ועוד...

 

 
בתחום המכירות
הקמת מערכי מכירה חדשים, ייעוץ ופיתוח ארגוני למערכי מכירות, הדרכה, ליווי, חניכה ואימון למנהלי מכירות, אנשי מכירות ולאנשי טלמרקטינג/טלמיטינג.
הובלת הארגון למימוש אופוטימלי של מערך המכירות או במילים אחרות שיפור ביצועים, הגדלת המכירות, חסכון בהוצאות...
 
סדנא חוויתית לדוגמא - סדנת ``משחק המכירות``
מרכז קידמה בעלת הזיכיון הבלעדי למשחק המכירות בארץ. מקורו של המשחק באוסטרליה. משחק המכירות הינו אימון חדשני המשלב משחק לוח אינטראקטיבי ווידאו ומטרתו ללמד, להמריץ, להניע, לפתח ולהפרות את כל המעורבים במכירה ושירות לקוחות.
במהלך המשחק, שני צוותים מתחרים על-ידי מתן תשובות לסדרה של שאלות ואתגרים בעודם נעים מסביב ללוח המשחק. מצב זה מעורר דיון ערני ומעניין ומאפשר למשתתפים להציג את ניסיונם ולחלוק במומחיותם. המשתתפים מעורבים באופן פעיל לכל אורך המפגש ומקבלים טיפים שישמשו אותם בהמשך. הם מקבלים בעלות על תוצאות הלמידה. עמדותיהם ואמונותיהם מאותגרים. כל זה באווירה תחרותית אך תומכת המשפרת עבודת צוות.
הכי חשוב! המשתתפים יהנו מכך וירצו לחזור על ההתנסות!
קטגוריות השאלות במשחק: סגירת עסקה, ידע כללי במכירות, טיפול בהתנגדויות, הכרת הלקוח, איתור צרכי הלקוח, משחקי תפקיד, טכניקות טלפון, וידאו (שפת גוף, טון דיבור).
 
לצפיה בסרטון המחשה הקישו כאן (משך הצפיה כ 6.53 דקות)
 
בתחום השירות
הקמת מערכי שירות חדשים, ייעוץ ופיתוח ארגוני למערכי שירות, גיבוש תפיסה אסטרטגית של מצוינות בשירות, גיבוש אמנת שירות ארגונית/יחידתית, הכשרת נאמני שירות יחידתיים/ארגוניים, הדרכה, ליווי וחניכה למנהלי ועובדי מחלקות השירות.
 
סדנא חוויתית לדוגמא - פילוסופיית הדג.
פילוסופיית הדגים הינה תפיסת עולם שפותחה בסיאטל ארה``ב בשוק הדגים אשר עובדיו החליטו להיות ``השוק המפורסם ביותר בעולם``. תהליך זה דרש שינוי מהותי בדרכי העבודה והניהול של העסק כמו גם במעורבות ומחויבות העובדים לעסק ולעבודתם. התוצאה היא ארגון רווחי ביותר המהווה מודל לחיקוי.
הפילוסופיה מיושמת כיום בארגונים רבים בעולם ויוצרת שינויים משמעותיים ברווחיות הארגונים, בשירות הלקוחות, בתחלופת העובדים, ביצירתיות, בשמחת החיים וברמת האנרגיות שבמקום. הלקוחות של ארגונים אלו נהנים לעבוד איתם ומדווחים על תחושה של חוויה שירותית יוצאת דופן המגבירה נאמנותם לארגונים ומוכנות להרחיב קשריהם העסקיים.
 
בסדנת ה- FISH! אנו לוקחים את עקרונות היסוד של פילוסופיית הדגים ומטמיעים אותם בצורה חווייתית יוצאת דופן ועליזה. המשתתפים מעבדים כל עקרון ומציעים דרכי יישום המתאימות להם ולאופי עבודתם.
 
בתחום פיתוח מנהלים
ייעוץ אישי למנהלים, קורסים לפיתוח מנהלים, סדנאות להקניית מיומנויות ניהול, אימון וליווי מנהלים ב``רצפת העבודה``.
 
סדנא חוויתית לדוגמא - המנהל כשחקן במשחק החיים - ניהול ומנהיגות בראי התיאטרון
בסדנא חוויתית ומדהימה זו יעשה שימוש במשחקי תאטרון מלאי קצב והפתעות ככלי לחידוד ושיקוף של מיומנויות ניהול ומנהיגות.
בחלק הראשון של היום מופעלים כל המשתתפים במשחקי תיאטרון.
בחלק השני של היום נתייחס למסיכות השונות שאנו שמים במהלך יום עבודה ובחיינו והשפעתן על התייחסות האחרים אלינו.
 
בתחום פיתוח צוותים
סדנאות חוויתיות לפיתוח עבודת צוות, לניהול עבודת צוות. תהליכי גיבוש ופיתוח צוותים ומחלקות.
 
סדנא חוויתית לדוגמא - צוותים מנצחים בגדול - פיתוח עבודת צוות - באמצעות S.T.A
סדנא חוויתית המחייבת השתתפות אקטיבית של כל הנוכחים. המשתתפים מופעלים באמצעות אביזרים ייחודיים היוצרים תחושה של הרפתקה מסוג אחר ונחרטים בזיכרון המשתתפים. במהלך הסדנאות מוצבים אתגרים וישנה לקיחת סיכונים (מחושבת). את הפעילות מומלץ לבצע בחוץ (חוף  הים, פארק...) למרות שאפשר גם בפנים. המשתתפים נהנים מפעילויות אלה וחווים חוויה של משחק וכייף התורמים מאד להפחתת מתחים ולגיבוש קבוצתי. עם זאת, הניתוח של הפעילויות מלמד את המשתתפים על המשמעות של דפוסי ההתנהגות אשר הופיעו במהלך ההתנסויות ואת השפעתם על יכולתם להצליח בעבודתם. כמו כן מקבלים המשתתפים כלים להתמודדות מוצלחת יותר עם המשימות השונות בארגון ועם צוותיהם.

 


ליצירת קשר לחצ/י כאן