חדשות
  1. ברוכים הבאים לאתר החדש של HRS הפורטל הגדול למשאבי אנוש | מה חדש באתר ? צ'ט און ליין בין HR ל HR לצוות האתר

  2. ארגז טפסים נהלים ושאלונים לשימושכן החופשי | ניוזלטר שבועי כל האירועים החמים בתחום וגם מה שחדש

  3. מאמרים מקצועיים בתחום משאבי אנוש | גיוס | הדרכה | דיני עבודה | ניהול | רווחה

הדרכה >> קורסים והשתלמויות >> אימון צוותים ופיתוח ארגוני

מרכז טל טיפוח למצוינות


שם החברה : מרכז טל טיפוח למצוינות

מיקומים : כל הארץ

פרטי התקשרות

טלפון 03-9501178
פקס 09-8945466
אימייל ליצירת קשר לחצ/י כאן
אתר אינטרנט www.merkaztal.co.il
כתובת כתובת ת.ד 142 בארותיים ד.נ. לב השרון 42850

פעילות כללית





מרכז טל טיפוח למצוינות הוקמה בשנת 2002 על ידי מרב תשובה ומיכה שנהב.
החברה הצעירה מתמקדת ומזוהה בארץ יותר מכל עם גיבוש תפיסות התפקיד ושיפור מיומנויות הביצוע של מנהלים ואנשי מכירות.
מרכז טל שמה לה כמטרה להיות ציון דרך מרכזי בהצלחתם של המנהלים והארגונים אשר בחרו לתת בה אמון.
לצורך כך בחרה החברה להציג אלטרנטיבה מעניינת וחדשנית ליצירת שיפור הביצועים בארגון.
האלטרנטיבה מתבססת על מודולות עדכניות אותן מפתחת מרכז טל תוך התאמה למציאות השוק בישראל, גיבוש תפיסת למידה אקטיבית בקרב אנשי הארגון ועידוד הלקוח לרמת שיתוף ומעורבות גבוהה.

צוות היועצים והמנחים עצמו צמח בתפקידי ניהול ומכירה, חי את עולם התוכן הארגוני ונמצא כולו במסגרת קבועה של למידה ופיתוח אישי במרכז טל

פעילות מרכז טל מתמקדת בעולם התוכן הקריטי למנהלי הארגון ולאנשי המכירות: חדשנות בניהול וחשיבה אחרת / הטמעת ערכים / אסרטיביות ניהולית / מנהיגות וקבלת החלטות / הכשרת מנהלי צוות / ניהול יעד ומשימה / תהליכי מכירה מתקדמים / משא ומתן עסקי BTB / פיתוח E.Q. ניהולי / ניהול מוטיבציות / חניכה ומשוב אפקטיבי / ליווי מנהלים אישי / השגת תוצאות במצגת עסקית / ניהול משאב הזמן

החמישייה הפותחת של ערכי המצוינות במרכז טל:

  1. חשק והתלהבות לעשייה
  2. דיבור ב `שפת הלקוח`
  3. רמת שיתוף ומעורבות גבוהה
  4. יצירת עניין ופתיחות ללמידה
  5. התאמה למציאות היומיומית


 

  1. אימונים עסקיים לצוותים וקבוצות. שיטת האימון של מרכז טל מעודדת מעורבות ולקיחת אחריות של המשתתפים תוך שילוב אינטנסיבי של אתגרי סימולציה, תרגילי חשיבה וניתוח Case Studies מעולם התוכן שלהם. מספר מפגשי האימון והתכנים המקצועיים מוגדרים עם הלקוח ובכל אימון לוקחים חלק עד 12 משתתפים.

  2. אימון מנהלים אישי. מטרת האימון הניהולי היא לאפשר למנהל לזהות את נקודות הפריצה שלו ולטעת בו אומץ לממש את יכולותיו. באימון משולבים פעילויות של ייעוץ והדרכה אישית והוא מתבסס על היכרותו של המאמן את עולם המושגים הספציפי של המנהל. התכנים נגזרים מתוך המטרות והיעדים שהוגדרו עם המנהל.
    התכנים הדומיננטיים שעולים על פי רוב בתהליך מסוג זה הם אסרטיביות ניהולית, התמודדות עם קונפליקטים ודילמות בארגון או בצוות, הכנה לקראת כניסה לתפקיד ניהולי חדש, חיזוק המיצוב של המנהל בתוך הארגון, הכנה למצגת עסקית חשובה, התארגנות לקראת משא ומתן מורכב ועוד

  3. תוכניות הדרכה. מטרתה של תוכנית הדרכה תקופתית היא לחשוף את הארגון למגוון רחב של תפיסות ומיומנויות קריטיות תוך יצירת מהלכים תומכים אשר מאפשרים לארגון לתחזק ולשמור את הידע ההתנהגותי החדש לאורך זמן.
    לצורך כך, דגש רב ניתן בתוכניות ההדרכה של מרכז טל על חיבור ורתימה משמעותית של השדירה הניהולית בארגון לתהליך.

  4. קורסים פתוחים למנהלים. קורס מנהלים פתוח מהווה במה מרכזית לסיעור מוחות מרתק, החלפת רעיונות יישומיים ולמידה ניהולית משותפת. מרכז טל מזמינה ארגונים עסקיים לשתף מנהלים בקורסים ובאימונים הפתוחים שלה. הדגש בפעילויות אלו הוא על חיבור ישיר לעולם התוכן של כל מנהל, תוך הקפדה על תרגול אישי של המיומנויות והטכניקות העדכניות ביותר. תשומת לב רבה מוקדשת להתאמת הקורס או האימון עבור קהלי יעד מוגדרים והגבלת מספר המשתתפים !
    בין הקורסים והאימונים הפתוחים למנהלים שמקיימת מרכז טל: קורס ניהול סימולציות במהלך ישיבות צוות / קורס Coaching  ניהולי בשטח / משא ומתן עסקי: אימון אקטיבי Business To Business / דברים שרואים משם: סדנה לפיתוח חשיבה ניהולית אחרת / מצגת של אלופים: סדנת מחץ להשגת תוצאות מול קהל עסקי / על תבונה ורגישות: סדנת E.Q. לניהול רגשות בתוך הצוות / בחדר של קרן: סדנת משחקי ילדות להשגת מטרות בישיבת צוות

  5. הרצאות בתחומי המצוינות העסקית. בדרכו המיוחדת מייצר מיכה שנהב, מנכ"ל מרכז טל, דיאלוג חי ואינטיליגנטי עם הקהל אשר מצידו משתף פעולה ותורם את חלקו לנעשה באולם. ההרצאות עצמן עוסקות בתחומי היומיום בארגונים ומשולבות בהן דוגמאות מהשטח, `רכילויות ארגוניות` ומקבצי תובנות וטיפים ליישום. את ההרצאות ניתן להתאים למגוון סוגי קהלים עסקיים וקל לשלב אותן בכנסים מקצועיים, ימי עיון, מפגשי לקוחות ובאירועים פנים ארגוניים.
    משך ההרצאות: כשעה.
    הנושאים המבוקשים להרצאות: 5 המפתחות למובילות אישית בארגון / התמודדות עם שינויים ארגוניים / סגנונות התקשורת של טיפוסי לקוחות / עמידה מול קהל עסקי / סיפורי משא ומתן



ליצירת קשר לחצ/י כאן