חדשות
  1. ברוכים הבאים לאתר החדש של HRS הפורטל הגדול למשאבי אנוש | מה חדש באתר ? צ'ט און ליין בין HR ל HR לצוות האתר

  2. ארגז טפסים נהלים ושאלונים לשימושכן החופשי | ניוזלטר שבועי כל האירועים החמים בתחום וגם מה שחדש

  3. מאמרים מקצועיים בתחום משאבי אנוש | גיוס | הדרכה | דיני עבודה | ניהול | רווחה

הדרכה >> קורסים והשתלמויות >> אימון צוותי מכירות שיווק ושירות

מכללת אין-ליין - לימודי שירות לקוחות שיווק ומכירות


שם החברה : מכללת אין-ליין - לימודי שירות לקוחות שיווק ומכירות

מיקומים : מרכז

פרטי התקשרות

טלפון 03-9211112
פקס 03-9211467
אימייל ליצירת קשר לחצ/י כאן
אתר אינטרנט www.inline.co.il
כתובת זבוטינסקי 100 פתח תקווה (400 מטר מצומת גהה)

פעילות כללית





אין-ליין
, המכללה לניהול וטכנולוגיות הינה סיפור הצלחה מאז 1987. המכללת מפעילה קורסים מקצועיים - טכניים וטכנולוגיים המיועדים לחתך גילאים רחב, החל מבוגרי תיכון וחיילים משוחררים ועד אנשי מקצוע שצברו שנים של ניסיון המעוניינים להרחיב ידיעותיהם או לשנות תחום עיסוק. המכללה מסייעת בבחירת מסלול לימודים ותמיכה מלאה במהלך תקופת ההכשרה.

המכללה פועלת בשיתוף עבודה פורה עם גופים גדולים כמו משרד העבודה והרווחה, המוסד לביטוח לאומי ומשרד הביטחון.

מכללת אין-ליין חרטה על דגלה את ערך המצוינות ואינה חוסכת באמצעים, רבים ככל שידרשו, כדי לאפשר לתלמידיה להגיע להישגים גדולים ולהצלחה. דגש רב מושם על עדכניות ותכליתיות בתוכנית הלימודים בהתאם לדרישות שוק העבודה.

היחס החם והאישי שניתן לכל סטודנט, הם האחראים למוניטין של מכללת אין-ליין ויעידו על כך אלפי הבוגרים מכל רחבי הארץ, שלמדו במכללה במהלך השנים.

מכללת אין-ליין שמה לה למטרה לסייע לבוגריה בצעדיהם הראשונים, בין אם בסיוע בהקמת עסק עצמאי ובין אם במציאת עבודה.

בוגרי הקורסים של אין-ליין השתלבו בהצלחה רבה בשוק העבודה והם מועסקים ע"י מיטב החברות המובילות את המשק הישראלי כמו תדיראן, אל-על, רשות שדות התעופה, חברות הכבלים, הטלוויזיה החינוכית, משרד הביטחון, צה"ל ועוד.



שירות לקוחות, שיווק ומכירות

קורס ייחודי ובלעדי למכללת אין-ליין. הקורס מכשיר אנשי מקצוע לתפקידי שירות לקוחות, מערך קשרי לקוחות, מערך המכירות, קמפיינים טלפוניים, נציגי שירות ומענה קולי, שיכירו ויהיו מודעים לחשיבות התפקיד אותו הם ממלאים.
תפקידים אלו לא בהכרח מצריכים השכלה אקדמית, אבל בהחלט מצריכים הגדלת המודעות, והמיומנות בשימוש בכלים הקיימים והזמינים לעבודת המשרד. כלים ומיומנויות אלו כוללים הבנת מערך השיווק המודרני, שיטות מכירה, מערכי תפעול, שימוש במחשב, תכתובת עסקית ומודעות לחשיבותו של הלקוח כבסיס לפעילות העסקית של הארגון.

לצפייה בלימודי מחשבים הקישו כאן
לצפייה בלימודי לוגיסטיקה ומחסנים הקישו כאן
לצפייה בכיתות הלימוד הקישו כאן



ליצירת קשר לחצ/י כאן