חדשות
  1. ברוכים הבאים לאתר החדש של HRS הפורטל הגדול למשאבי אנוש | מה חדש באתר ? צ'ט און ליין בין HR ל HR לצוות האתר

  2. ארגז טפסים נהלים ושאלונים לשימושכן החופשי | ניוזלטר שבועי כל האירועים החמים בתחום וגם מה שחדש

  3. מאמרים מקצועיים בתחום משאבי אנוש | גיוס | הדרכה | דיני עבודה | ניהול | רווחה

הדרכה >> Coaching >> מאמנים

לסגור ולחייך בשיטת אבי עידן בע``מ


שם החברה : לסגור ולחייך בשיטת אבי עידן בע``מ

מיקומים : כל הארץ

פרטי התקשרות

טלפון 03-6443446
פקס 03-5758568
אימייל ליצירת קשר לחצ/י כאן
אתר אינטרנט www.aviidan.co.il
כתובת

פעילות כללית





אבי עידן הינו יזם ואיש עסקים, מאמן ומרצה בתחום ההישגיות האישית ואמנות המכירה ומחבר הספר "לסגור ולחייך". במקביל לעבודתו כאיש מכירות, פיתח עידן סדנה הנקראת "לסגור ולחייך" המעבירה פילוסופיה ייחודית ומקורית של אמנות המכירה.
אבי עידן הינו מומחה לתקשורת שיווקית ולמנהיגות ובשנים האחרונות העביר אין ספור סדנאות העוסקות בתחומי אמנות המכירה, תקשורת שיווקית, מנהיגות ויזמות עסקית.

אבי החל את דרכו המקצועית כאיש מכירות מוביל בחברת "KIRBY" ומשם התקדם למנהל ההדרכה בחברה. לאחר מכן, לפני כחמש עשרה שנים החליט לצאת לדרך עצמאית והפך לאחד ממאמני העסקים והמרצים המבוקשים בישראל.

במשך חמש עשרה שנים הדריך ואימן אבי עידן אלפי אנשים ומנהלים בכל הארץ, וצבר הצלחות מוכחות בארגונים רבים. אבי עידן מעביר את הידע שלו באופן ייחודי, אחר ומעורר השראה.



אימון אנשי מכירות

קצת על אימון אנשי מכירות
אימון בעולם המכירות הוא אפקטיבי ביותר וגם מדיד מאד, קל לבדוק מה היו התוצאות לפני האימון ואיפה הן עומדות אחרי. מניסיון של ארגונים שונים שבחרו להשתמש בשרותי מאמן עולה כי השיפור באחוזים ניכר ובדרך כלל הרבה מעל לציפיות. לכן יותר ויותר ארגונים משתמשים בשרותיו של מאמן על מנת להמריץ את מערכת המכירות ולשכלל אותה, ארגונים מובילים אף מחזיקים מאמן על ריטיינר קבוע כחלק מהשקעה קבועה במנגנון האנושי בארגון.

המאמנים בלסגור ולחייך בראש ובראשונה אנשי מכירות טובים ומכירים את השטח ואח"כ גם בעלי יכולת מופלאה ללמד את זה הלאה. אנו נוכל להוביל את אנשי ומנהלי המכירות שלכם לשיפור יכולות וביצועים וליצירת פריצת דרך מקצועית ואישית, בדרך להגדלה משמעותית של מחזור המכירות של הארגון.

שירותי האימון מתפרסים על פני מניפה רחבה של כל סוגי המכירות: עסקי, קמעונאי, ישיר, שטח, טלפוני, מח` שירות עם אוריינטציה מכירתית, ארצי ובינלאומי.

כיצד הופכים אנשי מכירות ל"תותחי מכירות"
יש לנו את היכולת ולהעניק לאנשי המכירות מהידע ומהניסיון שרכשנו בתחום של המכירות ואמנות המכירה, באמצעות הדרכה, אימון וייעוץ.

נושא אמנות המכירה הוא אחד הנושאים החשובים ביותר לכל ארגון שליבת העבודה שלו היא המכירות. כאשר מדברים על אנשי מכירות, הנטייה הטבעית היא לבחון את יכולת המכירה הבסיסית שלהם, איתם הם מגיעים. ברם, הניסיון מראה כי לאחר הדרכות ואימונים, היכולת הבסיסית הזאת רק מתחזקת. המטרה של ההדרכה באמנות המכירה היא לאפשר לכל אחד ואחד מאנשי המכירות לדעת להתמודד טוב יותר ונכון יותר למול לקוחותיו.

אמנות המכירה דנה בנושאים של הבנת צרכי הלקוח, זיהוי ה"טיפוס" של הלקוח, הבנת תהליכי הרכישה שהלקוח חווה, הכרה עם סבב הקניות של הלקוח, אמפטיה כלפי הלקוחות, מניעת סטיגמה על לקוחות, הצגה נכונה של המוצר או של השירות שאיש המכירות מוכר, התמודדות נכונה למול שאלות ולמול התנגדויות שמציב הלקוח, איתור איתותי רכישה מצד הלקוח, טקטיקות לסגירת עסקאות, הגדלת עסקאות, התמודדות למול דיסוננס קוגניטיבי שבא לאחר הרכישה, הגדלת נתח לקוח לאורך זמן, שמירה על הלקוח לאורך זמן, התמודדות עם מתחרים קשים מאוד, מתן שירות לאחר המכירה ועוד.

במסגרת נושאים אלו, מקבל בעצם איש המכירות כלים יישומיים ביותר להתמודדות כמעט למול כל מצב. הן למול מצבים בסיסיים שבהם הלקוח פשוט מגיע ומבקש לרכוש את המוצר, המשך במצבים בהם הלקוח מביע שאלה או בקשה למול איש המכירות בנוגע ללקוח וכלה בהתנגדויות אמיתיות שיש ללקוח למול המוצר או המחיר או תנאי תשלום וכדומה.

רפרטואר ההתנהגויות הללו, כפי שהוא יבוא לידי ביטוי בהדרכה, יגרום לאיש המכירות לרמה גבוהה יותר של ביטחון עצמי למול כלל סוגי הלקוחות, דבר שיוביל אותו מהר יותר ומקצועי יותר לממש את הפוטנציאל האישי שלו - ולבצע מכירות רבות יותר, לאורך זמן.



ליצירת קשר לחצ/י כאן