חדשות
  1. ברוכים הבאים לאתר החדש של HRS הפורטל הגדול למשאבי אנוש | מה חדש באתר ? צ'ט און ליין בין HR ל HR לצוות האתר

  2. ארגז טפסים נהלים ושאלונים לשימושכן החופשי | ניוזלטר שבועי כל האירועים החמים בתחום וגם מה שחדש

  3. מאמרים מקצועיים בתחום משאבי אנוש | גיוס | הדרכה | דיני עבודה | ניהול | רווחה

הדרכה >> קורסים והשתלמויות >> אימון צוותי מכירות שיווק ושירות

טנדם - ייעוץ והדרכה בע``מ


שם החברה : טנדם - ייעוץ והדרכה בע``מ

מיקומים : כל הארץ

פרטי התקשרות

טלפון 03-9212562 | 050-9911499
פקס 03-9212550
אימייל ליצירת קשר לחצ/י כאן
אתר אינטרנט www.tandem.org.il
כתובת משה לוי 12-14 ראשון לציון

פעילות כללית





"טנדם" (Tandem) היא חברת ייעוץ והדרכה, הפועלת במגזר העסקי ומתמחה בשיפור תוצאות עסקיות בארגונים.

המונח "טנדם" לקוח מתחום הספורט, ומשמעו מאמץ בשניים לקראת הצלחה משותפת. אפשר לצנוח טנדם, לחתור טנדם ואפשר, כמו שאנחנו יודעים, גם לפעול טנדם מתוך שותפות כדי להביא להשגים יוצאים מן הכלל בעסקים.

טנדם הוא המהות של פעילותנו העסקית: אנו סוללים במשותף עם הלקוח את הנתיב להצלחה. אנו חברה מנוסה ודינאמית, המתמחה בשיפור תוצאות עסקיות, מציאת פתרונות התנהגותיים יצירתיים ותכליתיים לארגונים, כאלה שיובילו לביצועים אופטימליים ולרווחיות מיידית ובכך יובילו את הארגון להגשמת יעדיו העסקיים. בזכות המקצוענות הבלתי מתפשרת, הידע והניסיון אנו מצליחים להוביל מדי יום את החברות המובילות במשק למצוינות.

החברה הוקמה בשנת 2001 ע"י ד"ר גיל וינש, ד"ר לפסיכולוגיה ארגונית ופסיכולוג קליני, יועץ בשוק העסקי, בעיקר במגזר הפיננסי, כבר למעלה מ- 20 שנה. מאז הקמתה טנדם מעסיקה באופן קבוע יועצים שכירים, ועובדת במקביל גם עם יועצים פרילנסרים, מרביתם עבדו בעבר כיועצים בחברה ומחוברים לתפיסת העולם של טנדם בעבודתם עם הלקוח. כיום עובדים בטנדם 10 יועצים, כולם בעלי תואר שני בתחומי ההתנהגות הארגונית, בעלי ניסיון בהדרכה, ייעוץ וליווי OJT לעובדים ולמנהלים בתחומי המכירות, השירות והניהול של מערכים אלה.

עבודתה של טנדם מתאפיינת בפיתוח יחסים לטווח ארוך עם הלקוח, מתוך הכרות מעמיקה עם עולם התוכן ותפירת מוצרים ייעוציים והדרכתיים, המותאמים לצרכיו השונים של הלקוח, תוך התייחסות לשינויים המתחוללים בשוק. מעבר לתהליכי שיפור והגברת ביצועים במערכי מכירות לרבות הבניית מערך ניהולי תומך ותהליכי שיפור רמת שירות פנים וחוץ ארגוניים, מתמחה טנדם מאז הקמתה, בליווי ארגונים גדולים בתהליך השינוי מארגון נותן שירות - ריאקטיבי לארגון פרואקטיבי, המאופיין בשירות יוזם/מוכר.

המחוייבות שלנו

  • שותפות אמיתית וכנה עם הלקוח
  • למידת עולם התוכן של לקוחותינו לעומק
  • שיטות עבודה יצירתיות ואפקטיביות
  • מקצוענות ללא פשרות
  • הטמעת התיאוריה בשטח
  • תוצאות בכל מחיר
  • הנאה, התלהבות ועידוד
  • מדידה כמותית של ההצלחה



תחומי פעילות

  • שיפור מערכי מכירות:
    בנית תורת מכירות ייחודית לצרכי הארגון
    שיפור מיומנויות מכירה
    ניהול מכירות
  • שירות מוכר - הפיכת מערכי שירות ליחידת רווח פרואקטיבית
  • ניהול אפקטיבי - הכשרה ומתן כלים למנהלים המכוונים להגברת רווחיות החברה.
  • מרכזי הערכה - בניית תהליך מיון עובדים ייחודי, המותאם לצרכי הלקוח.
  • סדנאות ייחודיות:
    אאוטדור קהילתי -
    סדנא לפיתוח והעצמת צוותים
    סדנת כלבייה - סדנה בנושא חניכת עובדים והטמעת שינויים בצוות.

בניית תורת מכירות ייחודית לצרכי הארגון
ארגונים שונים פועלים בסביבות תחרותיות שונות. כדי להביא לשיפור בתוצאות יש צורך ללמוד לעומק את הסביבה בה פועל הארגון ולבנות תורת מכירות ייחודית לצרכיו - וזו בדיוק המומחיות שלנו. את תורת המכירות הזו אנו מיישמים בשטח ומלווים את הארגון בהטמעתה עד להשגת המטרה: שיפור מובהק במכירות.

שיפור מיומנויות מכירה
יכולת מכירה היא מיומנות נרכשת והמומחיות שלנו היא להפוך כל אדם לאיש מכירות מוצלח. בקבוצה, ביחידים, בחדר הדרכה או מול לקוח - אנחנו מאמנים להצלחה במכירות. התוצאות שלנו מדברות בעד עצמן.

ניהול מכירות
מערך מכירות מצליח דורש מנהל שידע להנהיג, לכוון ולתת תשובות. כשעולות שאלות כמו איך לנהל מבצע? מה עושים עם עובדים חסרי מוטיבציה? כיצד יוצאים מתקופת שפל? או איך מתמודדים עם יעדי המכירות? זה הזמן לפנות אלינו. מאחורינו אלפי שעות ייעוץ והכוונה של מנהלים ששאלו שאלות דומות ונהנים היום מהתוצאות!

שירות מוכר
היום זה כבר ברור - גם מחלקת שירות לקוחות יכולה להפוך ליחידת רווח. אנו מתמחים בהפיכת מחלקות שירות מיחידת עלות לכזו המניבה רווחים. הצוות המנוסה שלנו יכשיר את עובדי השירות לקחת אחריות, להפוך לאקטיביים ולספק "שירות מוכר" כך שכל נקודת מפגש עם הלקוח תנוצל לצורך הגדלת סל הקניות שלו.



ליצירת קשר לחצ/י כאן