חדשות
  1. ברוכים הבאים לאתר החדש של HRS הפורטל הגדול למשאבי אנוש | מה חדש באתר ? צ'ט און ליין בין HR ל HR לצוות האתר

  2. ארגז טפסים נהלים ושאלונים לשימושכן החופשי | ניוזלטר שבועי כל האירועים החמים בתחום וגם מה שחדש

  3. מאמרים מקצועיים בתחום משאבי אנוש | גיוס | הדרכה | דיני עבודה | ניהול | רווחה

הדרכה >> קורסים והשתלמויות >> אימון צוותי מכירות שיווק ושירות

המי``ל - המרכז הישראלי לניהול - שיווק, מכירות ומערכות שירות


שם החברה : המי``ל - המרכז הישראלי לניהול - שיווק, מכירות ומערכות שירות

מיקומים : כל הארץ

פרטי התקשרות

טלפון 03-6711911
פקס 03-5747430
אימייל ליצירת קשר לחצ/י כאן
אתר אינטרנט www.hamil.co.il
כתובת

פעילות כללית





המרכז הישראלי לניהול (המי"ל) הוקם בשנת 1959 במטרה לפעול לקידום הניהול בארץ, ע"י ממשלת ישראל, חברת העובדים והתאחדות התעשיינים.
המי"ל הנו גורם מרכזי בעולם העסקים הישראלי ומשמש "בית" למפגש בין מנהלים בכירים במשק, מקום להחלפת ידע, קידום עסקים, ליבון סוגיות ניהוליות, פיתוח כישורי ניהול, מנהיגות והפריה הדדית.
המי"ל הנו חלוץ בהצגת נושאי ניהול חדשניים, פעילותו מתאפיינת  בחתירה מתמדת להבאת נושאים ניהוליים מרכזיים ואקטואליים לקהילת המנהלים בישראל.
המי"ל הנו ספק תוכן בתחום הניהול, המעניק למנהל בישראל סל מוצרים מקיף, מעמיק ומקצועי.
קהילות המנהלים של המי"ל מהוות מסגרת למפגש בין המנהלים הבכירים במשק, ומשמשות כמנוף הן לפיתוחו האישי והמקצועי של המנהל והן לקידום ארגונו. קהילות המנהלים מאוגדות סביב נושא משותף ומובילות פעילויות לקידום האיכות המקצועית, עדכון שוטף והרחבת מעגל ה- Networking העסקי.

פעילות המי"ל כוללת:

  • כנסים, אירועים המקיפים נושאי אקטואליה, הקשורים לעולם העסקים בישראל ובעולם. בהם ועידת העסקים השנתית של המי"ל, כינוס הדירקטורים בישראל, כנס התקשורת ועוד.
  • תחרויות מקצועיות שמטרתן לקדם את נושאי שירות לקוחות, משאבי אנוש, אפקטיביות בשיווק (Effie) ועוד.
  • ימי-עיון, ניתוחי עומק של סוגיות ניהוליות, על-ידי פאנל של אנשי מקצוע מהשטח ומהאקדמיה.
  • פעילות פנים-ארגונית, השתלמויות המותאמות לצרכי הארגון .
  • סיורי מנהלים בארץ ובחו"ל.
  • בית הספר למנהלים, הפעילות כוללת קורסים וסדנאות של בכירי המרצים במשק.
  • פעילויות ייחודיות לבני נוער לקידום מנהיגות צעירה.

פעילויות המי"ל השונות, מקנות לציבור המנהלים ידע יישומי וטכניקות ניהול חדשניות תוך התאמה מרבית לתנאי המשק הישראלי במקביל לזירת העסקים הבינלאומית.

נשמח לראותך כשותף מלא בפעילויות המי"ל השונות.



ניהול השיווק בעולם משתנה
קורס זה מקנה למשתתפים הבנה וחשיבה שיווקית ומצייד אותם בכלים יישומיים להובלת מהלכים שיווקיים והעברת מסרים שיווקים תוך שמירה על ייצוגיות ומיתוג. הקורס כולל 3 סדנאות אינטראקטיביות: כתיבת תכנית שיווקית, תקשורת שיווקית במדיה הדיגיטלית ופיתוח כישורי מצגות.

בין הנושאים:
§ "איך אפצח את השוק שלי?" - כלי מחקר להתמודדות עם האתגר
§ "אוספים כסף מהרצפה" מודיעין עסקי ככלי להשגת יתרון תחרותי
§ "לא מותג - לא קונה!" כל מה שרצית לדעת על חכמת המותגים ותהליכי המיתוג
§ "עוף בשקל!" המחרה, תהליך ושיטות ניהול מערך הפצה
§ "יורים בכל התותחים" מסע בעולמות התקשורת השיווקית
§ שימור לקוחות - הנשק הסודי
§ "מי צייץ באלנבי?" שיווק דיגיטלי ואינטראקטיבי
§ מרתון מקצועני שיווק מובילים מהתעשייה

קהל היעד: * מנהלי שיווק ותקשורת בארגונים * מנהלי תחומים ומותג בשוק מוצרי הצריכה והשירות בשוק העסקי (B2B) - בעלי עסקים קטנים ובינוניים, עצמאיים ויזמים.

New media - New approach
היכולת של הצרכן להשפיע ישירות על מקבלי ההחלטות נובעת, בין היתר, מהתקצרות המרחק בינו לבין הנהלת החברה ומיכולתו להגיב מהר ולהעביר מסרים לצרכנים אחרים. לעולם החדש שנוצר נכנסה המדיה החברתית והיא שמגדירה מחדש את חוקי המשחק.

בין הנושאים:
§ הבנת הזירות השונות במשחק
§ הכרת עולם ה- Linkedin
§ מנועי החיפוש - עולם ומלואו
§ כללי אצבע וחוקים לשימוש ברשתות חברתיות

קהל היעד: כל מי שמעוניין להיחשף לעולם המדיה הדיגיטלית, לרכוש כלים על מנת לייצר נוכחות ברשתות חברתיות ובמנועי חיפוש

שיווק דיגיטלי מתקדם
תחילתו של עידן חדש - ניו מדיה, הוביל לאתגרים שלא הכרנו קודם. הקורס מציע חשיפה לכלי השיווק החדשים, המתקדמים, הבנתם וניתוחם.

בין הנושאים:
§ כתיבת בריף דיגיטלי למותג שלך
§ יצירת ערך אמיתי בזירות המדיה החברתית של המותג שלך
§ "עשה זאת בעצמך" - כיצד ניתן להשפיע על קידום האתר, אינטראקציה עם
מקדמי אתרים
§ שיווק סלולרי 

קהל היעד: מנכ"לים, וסמנכ"לי שיווק, מנהלי שיווק ומותג, מנהלי מרקום, יזמים.

ניהול התקשורת השיווקית
Marcom הינו הגוף בארגון אשר מתרגם אסטרטגיה שיווקית הלכה למעשה. הצלחת המרקום, קשורה קשר ישיר להצלחת הארגון. תוך עבודתו במישור הפנימי ארגוני והחיצוני, מקיף תחום המרקום את כלל הממשקים הרלוונטיים בארגון.

בין הנושאים:
§ ניהות תקציב שיווק / Marcom - תכנון תקציב שיווק מותאם לאסטרטגיית הארגון
§ ניהול מו"מ מול ספקים וגורמים משיקים בארגון
§ אינטראקציה עם ספקי שירות - בניית מערכת יחסים מובנית והתנהלות אפקטיבית
§ מיצוב, מיתוג והשקת מוצרים לשוק
§ ניהול כלי ניהול חכמים - אינטרנט בעידן הניו מדיה
§ יחסי ציבור בתמהיל השיווק - אחת מאבני היסוד
§ כתיבה שיווקית - לייצר יש מאין

קהל היעד: אנשי שיווק בתחילת דרכם, תקציבאים, מנהלי משרד בעל אוריינטציה שיווקית, אנשי מרקום ובוגרי שיווק ותקשורת.

ניהול מודיעין עסקי בשוק תחרותי
בעולם דינאמי, מורכב ותחרותי, כל ארגון מחויב לזהות את התחרות ואת ההזדמנות. הקורס מציע למשתתפיו ללמוד את השיטה, לצד כלים מעשיים ליישם אותה בארגון. 

בין הנושאים:
§ מודיעין תחרותי - יתרונותיו, חיוניותו והנחת תשתיות
§ ניתוח מפת האיומים וההזדמנויות
§ תהליך הגדרת נושאי עניין ושיטת מעקב אחר ביצוע
§ תרומת המודיעין לפירמה ומדדי הצלחה של הפונקציה הרלוונטית בארגון

קהל היעד: מנהלים מתחומי ניהול מגוונים, מנהלי מודיעין תחרותי בארגון, סמנכ"לים, דירקטורים.

יח"צ ודוברות - טקטיקה ואסטרטגיה
שימוש נכון באמצעי המדיה השונים, מאפשר לארגון להגיע להכרה ציבורית רחבה יותר ולקדם את עצמו. הקורס מעניק כלים מעשיים להבנת קונספט יח"צ ודוברות בישראל, כמו גם שיטות עבודה יצירתיות בתחום. הקורס משלב בתוכו ידע ופרקטיקה ומיועד לבעלי רקע בתחום.

בין הנושאים:
§ מיתוג ובידול - הפלוסים והמינוסים
§ קשרי מימשל ולובינג
§ המנכ"ל שמכר את היחצ"ן
§ מערכת יחסים לטווח ארוך - יח"צ ועיתונאות
§ שיווק באינטרנט וקידום אתרים
§ טלוויזיה ואינטרנט - כלים בעולם הדוברות והיח"צ
§ דוברות ככלי להשגת המטרות העסקיות
§ הסיפור העיתונאי
§ מדידת יח"צ - גם זה אפשרי
§ תקשורת פנים ארגונית להנעת תהליכים
§ יח"צ מיומנו של מנהל

קהל היעד: מנהלים וסמנכ"לים בתחום השיווק, מנכ"לים, יועצי תקשורת, דוברים ובעלי עסקים קטנים ובינוניים.

ניהול מערך השירות בארגון
עולם השירות מציב בפני מנהלים אתגרים מורכבים ייחודיים לתחום, המהווים שילוב בין עולם השירות לעולם הניהול. הקורס מתמקד במשולש ובממשקים שבין ארגון - שירות - לקוח.

בין הנושאים:
§ תפיסה והגדרת תפקיד מנהל השירות
§ מאפיינים ייחודיים לניהול השירות
§ אסטרטגיית השירות - חזון, ערכים, מטרות ויעדים
§ מיפוי מאפייני ניהול מערך השירות בארגון
§ איכות השירות וערך הלקוח הנתפס - הבנת השיטה
§ ניהול ההון האנושי בשירות לקוחות - מאפיינים ייחודיים
§ ניהול ביצועים בשירות - מערכות תומכות
§ ניהול תהליכי שירות - ראיית מאקרו ויישומה בפועל

קהל היעד: מנהלי מחלקות שירות פנים ארגוני וחיצוני בארגונים פרטיים / ציבוריים / ממשלתיים 

שימור וקשרי לקוחות
שמירה על יתרון תחרותי הוא שם המשחק. באמצעות שימור וקשרי לקוחות עולה בידי הארגון ליצור ערך מוסף עבור הלקוח ה"נאמן", תוך הפיכתו לשגריר של הארגון. 

בין הנושאים:
§ תשתית ארגונית מחויבת מציאות
§ מודיעין עסקי ליצירת יתרון תחרותי
§ נאמנות לקוחות ומועדוני לקוחות במאה ה- 21
§ תשתית לקוחות - בניית בסיסי נתונים וגזירת מידע רלוונטי
§ שימור ונאמנות לקוחות בעידן ה"ניו מדיה"
§ שימור לקוח הלכה למעשה
§ סקרים - מקור מידע מרכזי לניתוח נתונים
§ ארגז כלי השימור האולטימטיבי

קהל היעד: מנהלים, מנהלי שירות וכל בעל תפקיד העוסק בשימור וקשרי לקוחות בארגון.

ניהול משא ומתן אפקטיבי
מו"מ הינו אחד הכלים האפקטיביים אשר מאפשרים למנהלים לנוע במרחב בעולם העסקי הדינאמי, מצוידים במיומנויות שבהכרח, ישפרו משמעותית את התוצאות והיעדים העסקיים אליהם מחויבים במציאות.

בין הנושאים:
§ הנחת יסודות - תהליך משא ומתן
§ השפעה, מיקוח ומו"מ - מתודולוגיה יישומית
§ מגוון סוגי משא ומתן 
§ גישות שונות למשא ומתן 
§ מונחים מעולם המשא ומתן - הכח הוא בידע המוקדם
§ מיומנויות תקשורת כבסיס קריטי למו"מ אפקטיבי
§ אינטגרציה בתהליך מו"מ

קהל היעד: מנהלים שתפקידם להגיע להבנה ולהסכמה תוך ביצוע מו"מ ובמטרה להשיג יעדים עסקיים 

ניהול מערך המכירות
בשוק תחרותי, דינאמי ומשתנה, עולה משקלו של מנהל המכירות בהבטחת יציבות הארגון באמצעות השגת היעדים העסקיים תוך ניהול נכון של מערך המכירות. 

בין הנושאים:
§ מנהל מערך המכירות כמנצח על התזמורת
§ גיוס צוות עפ"י פרופיל מנצח
§ הצבת יעדים ובקרה אפקטיבית 
§ הדרכת צוות אופטימלית 
§ הטמעת תרבות ארגונית מכירתית
§ פיקוח וניהול מערך המכירות באקלים עסקי
§ בניית מערך תגמול ותמריץ
§ מיומנויות ניהול בשולחנו של מנהל מערך המכירות

קהל היעד: מנהלי מערך מכירות בארגונים.

אמנות המכירה האפקטיבית
מכירות אינן דבר מבוסס אינטואיציות. תהליך מכירה הינו מתודולוגיה, המחייבת יצירת מערכת יחסים ובניית אמון עם הלקוח. 

בין הנושאים:
§ תהליך המכירה השלם - מאינטואיציה למתודולוגיה
§ טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה - מיפוי ופתרונות 
§ סט מיומנויות וכלים בתהליך המכירה
§ תקשורת אפקטיבית ככלי קריטי בתהליך המכירה
§ מכירה מתקדמת - מאפיינים והבנת תהליך

קהל היעד: אנשי מכירות (טלפוניות ופרונטליות) במרכזי שירות או במחלקות שימור / קשרי לקוחות.

גישור לפתרון קונפליקטים בארגון
בעולם תחרותי נוצרים בחיים המקצועיים והאישיים, מתחים, ניגודי אינטרסים, מחלוקות ולעתים סכסוכים. תהליך הגישור מספק כלים פרקטיים להתמודדות עם מצבים אילו, תוך הקניית גישה של אווירה חיובית ומשתפת.

בין הנושאים:
§ אלטרנטיבות ליישוב סכסוכים מבוסס תפיסת ה- ADR
§ שלבים בהליך הגישור - מא` עד ת` 
§ הליך הגישור הלכה למעשה - ניתוח מקרה והסקת מסקנות
§ ניהול קונפליקטים ככלי עיקרי בגישור
§ אתיקה בגישור
§ תפקיד המגשר - צפייה בסרט וניתוחו על פי התורה

קהל היעד: מנכ"לים, בכירים בתחום משאבי אנוש, רכש, פרויקטים, שירות ומכירות.

לתוכניות הקורסים הקישו כאן

>> קורסים לייצור, תפעול ולוגיסטיקה 
>> קורסים במשאבי אנוש והדרכה
>> קורסים לדירקטורים
>> קורסים למנהלים
>> קורסים לתחום הפיננסים



ליצירת קשר לחצ/י כאן