חדשות
  1. ברוכים הבאים לאתר החדש של HRS הפורטל הגדול למשאבי אנוש | מה חדש באתר ? צ'ט און ליין בין HR ל HR לצוות האתר

  2. ארגז טפסים נהלים ושאלונים לשימושכן החופשי | ניוזלטר שבועי כל האירועים החמים בתחום וגם מה שחדש

  3. מאמרים מקצועיים בתחום משאבי אנוש | גיוס | הדרכה | דיני עבודה | ניהול | רווחה

רווחה >> מרצים >> ניהול ומנהיגות

אורית וולף - יצירתיות בעסקים Creative Business Solutions


שם החברה : אורית וולף - יצירתיות בעסקים Creative Business Solutions

מיקומים : כל הארץ

פרטי התקשרות

טלפון 054-7774440
פקס 02-5337856
אימייל ליצירת קשר לחצ/י כאן
אתר אינטרנט www.oritwolf.com
כתובת ת.ד 83347, מבשרת ציון 90805

פעילות כללית





הרעיון מאחורי Creative Business Solutions מבוסס על הטמעת אסטרטגיות חדשניות בארגונים תוך הפעלת חשיבה יצירתית ופרובוקטיבית בתכני החברה. ייעוץ ייחודי זה אינו דומה לתהליכי ייעוץ ארגוני קונבנצינאליים אלא ממוקד בפתרון בעיות, שיפור תהליכים וקידום רעיונות שיווקיים העוסקים בחשיבה עתידנית. הדגש הינו על פענוח מפות לקוח תוך יצירת צרכי שוק חדשניים ופיתוח מוצרים רלוונטי. האמונה היא כי חברה הרוצה להוביל בתחומה חייבת להיות אמונה על חדשנות מתמדת בתחומה. פיתוח מוצרים חדשני מקורו בפיתוח צרכים חדשני למגוון מקיף של לקוחות. התהליכים מתבצעים תוך שינוע חווייתי והקניית רווח אישי תמידי מלבד רווחים מקצועיים וכלכליים. ל- Creative Business Solutions הצלחה גדולה בתחומי הסלולר, הקימעונאות, המחשוב וחברות סחר בינלאומיות הן בפיתוח מוצרים והן בבניית מערכות תמחור חדשניות.

אודות המרצה:

אורית וולף החלה את הקריירה שלה כפסנתרנית קונצרטים בינלאומית. בגיל 23 כבר הספיקה לרכוש שלושה תארים בהצטיינות יתרה מאוניברסיטת תא`, אוניברסיטת בוסטון והאקדמיה המלכותית בלונדון. כמו כן, קצרה שורת פרסים בינלאומיים והופיעה מעל בימות ידועות ברחבי העולם. באותה שנה הוזמנה להצטרף לסגל האקדמי באוניברסיטת לידס, אוניברסיטת תא` ושנקר ומרצה עד היום בנושאי מוסיקה, יצירתיות שיווקית ותקשורת בינאישית. שילובה הייחודי בין עולם האמנות ועולם העסקים, כמו גם חשיפתה לקהלים מגוונים, הובילו אותה להיות בין המרצות המבוקשות ביותר בתחום. כיום משלבת בעבודתה ייעוץ עסקי פרטני והדרכה של עשרות חברות בתחומי הפרסום, השיווק והניהול. אורית וולף גם מרבה לפרסם מאמרים אקדמים בנושאי יצירתיות וניהול ובימים אלו כותבת את ספרה: ``שפתו של המוח היוצר``.

חזון:

ערכי העבודה שמלווים אותנו בפעילות השוטפת עם הלקוחות הינם:

  • חדשנות
    אמונה ביכולת היצירתית של כל אדם להתפתח, ליצור ולחדש. ראייה ביצירתיות כלי ודרך חיים כמתווה להצלחה מקצועית ואישית כאחד.
  • נחישות
    אמונה בעשייה, ולא רק בהגייה. היכולת להביא את הרעיונות היצירתיים והחדשניים ביותר לידי פעולה, יישום, תקשורת ותרגום רווחי תוך נחישות וחריצות אפקטיבית.
  • אמינות
    אמונה ביושר אישי ואתיקה מקצועית כתנאי לכל פעילות עסקית בונה. עשייה מתוך ערכי שיתוף ושיקוף מלא שיעמדו לאורך פעילות ארוכת טווח עם הלקוח ולתוצאות הדדיות מתוך אסטרטגיית WIN WIN.

דרכי עבודה:

  • הרצאות אורח lectures - הרצאות באורך של 90-60 דקות לקהלים של 1000-30 איש (בהתאמה אישית ללקוח) המבוססות עפ` קטגוריות התוכן המפורטות בדף התכנים המקצועיים.

  • סדנאות workshops - סדנאות הומוגניות והטרוגניות עד 14 איש בקבוצה. אורך הסדנה משתנה בהתאם לסוג הפרויקט ולסיווג התוכן המקצועי. כל הסדנאות הינן בעלות אופי אינטראקטיבי וחוויתית המערבות באופן פעיל את המשתתפים.

  • אימון אישי private coaching - עבודה פרטנית במתכונת פגישה של ``אחד עם אחד`` באורך של 90-60 דקות לפגישה. אימון אישי מתבסס על קביעת תהליך משותף המורכב ממספר פגישות המוגדר מראש על ידיד שני הצדדים. הדגש הוא על הגדרת יעדים ספציפיים וסיפוק כלי עבודה למימושם תוך פרק זמן ממוקד.

  • אימון קבוצתי בפיתוח מוצרים creative coaching development חדש! - קטגוריה ייחודית וחדשנית זו מבוססת על ההכרה שעבודת צוות מונחת העובדת עפ` עקרונות חשיבה יצירתית ראשונית ומשנית (בשיטה בלעדית של אורית וולף) מביאה לתפוקות גבוהות במיוחד כאשר מדובר על יצירת פלטפורמה של חדשנות ויישום יצירתיות בארגונים. אימון זה יתבצע בתהליך של מספר מפגשים (5-3 בלבד) באורך של 90 דקות למפגש ולא יעלה על 5 משתתפים.



יצר, תעוזה ויצירתיות

הרצאה זו באה לחשוף מעט מהיצר והיצירתיות הטמונים בתוכנו תוך חשיבה יישומית כיצד למנף יכולות אלו בסביבת העבודה היום-יומית.
אופי ההרצאה הינו חווייתי וכולל התנסות אקטיבית בשבירת דפוסי החשיבה ופרדיגמות.

``לא בגלל שהדברים קשים איננו מעיזים. בגלל שאיננו מעיזים - הדברים קשים``.
(הפילוסוף סנקה)

בכל אדם ישנם כוחות יצירתיות ומקוריות גדולים עמם הוא נולד אלא שההבדל בין אנשים טמון במידת המודעות שלהם לכוחותיהם אלו. אם נרד לעומקם של דברים, נגלה כי המילה יצירתיות גזורה מהשורש י.צ.ר. ואין ספק בכך שביצירתיות אמיתית יש הרבה מן היצריות. בל נשכח כי בניגוד לתפיסה הציבורית כי רק ``ייחודי סגולה`` נולדים עם כשרון יצירתי, אנו מאמינים כי כל אדם הוא ברוך יצירתיות מעצם טבעו וקיום היצר שבתוכו.

מתכני המפגש:

  • יצר ויצירתיות
  • עשרת הדיברות של האדם היצירתי
  • תרגיל הפרובוקציה - יציאה מדפוסי חשיבה
  • מלכוד האינטלקט Intelligence Trap
  • טעות כהזדמנות

ביזנס מסטר-קלאס: מכסא הפסנתר עד כסא המנהל

הרצאה ייחודית זו מבוססת על השילוב הבלתי שגרתי של אורית וולף כפסנתרנית בינלאומית, מרצה בכירה ואשת עסקים. זו הזדמנות מרתקת להציץ לתוך עולם המושגים האמנותי-מוסיקאלי (תוך האזנה חיה לקטעי נגינתה) העושה דרכו כמשל לעולם עסקי תחרותי בעידן רצוף שינויים דינאמיים. המטרה המרכזית של המפגש היא התנסות מעשית בגישות אלטרנטיביות לפיתוח חשיבה יצירתית ופיתוח יכולות אינטרדיסציפלינריות להעשרת מיומנויות בפתרון בעיות.

מתכני המפגש:

  • מקום המוסיקה בפיתוח גישות חשיבה אלטרנטיביות
  • תרבות ויכוח מערבית-מסורתית / אומנותית-יצירתית
  • אמנות הביצוע כאמנות פתרון בעיות
  • מה בין אלתור, הומור ויצירתיות?
  • מוסיקה קאמרית כאמצעי לפיתוח מיומנויות תקשורת בין אישית
  • מה בין קומפוזיציה לפיתוח רעיוני?
  • מושג הטעות: טעויות בנגינה מול טעויות בעבודה
  • אינטימיות ושיתופיות: ממוסיקה ועד צוות חשיבה
  • אמצעי קומוניקציה ראשוניים ומשניים

הקורס ילווה בהדגמות מוסיקאליות וקטעי נגינה של המנחה עצמה.
הערה: אין צורך בידע מוסיקאלי מוקדם.

חשיבה ריאקטיבית ופרואקטיבית בעידן האלף השלישי

בעידן זה בו מילת המפתח היא חדשנות, אין אנו יכולים עוד להסתפק בספיגת מידע בלבד. עלינו לרכוש כלים מובנים לגילוייה ופיתוחה של החשיבה על מנת שנוכל לייצר ולא רק להגיב. מה עוצר אותנו מיצירת חדש? כיצד נוכל לעבור מצורת חשיבה ``פאסיבית`` לאקטיבית? איך ניתן לפתח חשיבה רוחבית? והאם חשיבה היא דבר רנדומאלי או שיטתי?

אתגרים מאלפים אלו ינחו אותנו בהרצאה הקרובה שתלווה בהדגמות רבות ובתרגול קבוצתי.

מתכני המפגש:

  • מהם חסמי החשיבה היזמית שלנו?
  • בחן את עצמך: מהו סוג היצירתיות שלך?
  • שפה ריאקטיבית / שפה פרואקטיבית
  • כיצד אנשים ניגשים לפתור מכשולים?
  • לחשוב אבסורדי ולפתור בעיות
  • טקטיקת הפרובוקציה כאסטרטגיית חדשנות
  • אימפרוביזציה ככלי חשיבה עסקי לפתרון בעיות

Creative Leadership - להנהיג דרך האונה הימנית
``Right-hemisphere leadership``

רציונאל ומטרות:
הסדנה הבאה באה לאפשר פיתוח מנהיגות יצירתית בשיטה לא קונבנציונאלית תוך גירוי סימולטאני של חשיבה, פעולה ורפלקציה. זאת מתוך נגישות מכוונת לשתי אונות המוח, הימנית והשמאלית. ידוע כי האונה השמאלית במוח אחראית על הצדדים האנליטיים, הורבאליים, הליניאריים והלוגיים של החשיבה, בעוד שהאונה הימנית מופקדת על רגשות, אינטואיציות, יכולות סינתזה ותכלול, ראיה הוליסטית ואנלוגית.
ללא ספק אנחנו גדלים בעידן המעצים ומחזק באופן מיידי את תפקודי האונה השמאלית אך יותר ויותר מתגלה כי מנהיגות סוחפת, הצוברת בחובה יצירתיות ויכולות קומוניקציה גבוהות, יכולה לבוא לידי ביטוי באמצעות חיזוק האונה הימנית ותפקודיה.
באמצעות מגוון עשיר של תרגילים ייחשפו המשתתפים למגוון אתגרי מנהיגות הדורשים פתרון יצירתי דרך שימוש מודרך באונה הימנית.

תכנים:

  • מאפייני אונה ימנית ואונה שמאלית במוח
  • מבחן האונה - דרך איזה אונה אני מפעיל סמכות ומקבל החלטות?
  • פיתוח חשיבה סימולטאנית (יכולת תפקוד רב תחומית / מישורית באמצעות טכניקות תזמור)
  • Evolution to Revolution מחשיבה טקסטואלית לחשיבה קונספטואלית
  • איך להפוך למנהיג בעידן הקונספטואלי (מעבר מ: information age ל- conceptual age)
  • מה בין חשיבה דיגיטאלית לחשיבה אנלוגית
  • כוחם של אנשים שמאליים בתקשורת הבין אישית
  • פיתוח קוגניטיבי של יצירת הומור מכוון (פארלוגיקה בתהליכי הומור). חשיבות ההומור כטכניקת חשיבה במנהיגות
  • חשיבה מטפורית בפתרון בעיות-אנלוגיות מעולם המקרא: מיוסף ועד שלמה המלך

סדנת Sharp Individual Marketing - SIM

רציונאל ומטרות:
פיתוחה של סדנת SIM נבע מהצורך לצאת מהמסגרות המוכרות של סדנאות למיתוג ומיצוב אישי העוסקות בבניית תדמית אישית מנצחת בזירה המקצועית ורכישת מיומנויות תקשורת ופרזנטציה אפקיביות.
הרעיון המרכזי מאחורי SIM אם כן הינו קיום סדנה העוסקת במיתוג ומיצוב פנימי מתוך עמידה במצבים שאינם בגדר ``פוליטקלי קורקט``. במילים אחרות, כיצד לקבל תשתית פעולה שאינה תלויה במשאבים חיצוניים ולפתח חסינות פנימית לאופן הקרנת מסרים עסקיים. ההנחה היא שהצלחה עסקית ובינאישית טמונה בראשיתה בפיתוח מודעות אחרת ל``מוצר`` היקר ביותר - אנחנו עצמנו. כשאנחנו מתבקשים לספר על עצמנו - מאיפה נתחיל? מהי החזקה ``החשובה`` ביותר שעלינו להציג ולפני מי? האם ישנה דרך אחת מנצחת לתצוגה אישית אפקטיבית? כיצד לרכוש מיומנות יצירתית בשיווק אינטימי? כל אלו ידונו בסדנה תמציתית ואינטראקטיבית זו שמהותה שבירת דפוסי חשיבה על דרכי ייצוג, שכנוע ושיווק.

תהליך:
סדנת SIM תכלול שני חלקים. בחלק הראשון יינתנו הכלים התיאורטיים הרלוונטיים תוך הדגמות חיות (ראה פירוט תכנים). החלק השני יכלול התנסות מעשית של המשתתפים בטקטיקות הנלמדות ויאפשר להם ליישם אותן על סיטואציות מכוונות מעולמם העסקי והשיווקי.

תכנים:
חלק א`: Market yourself

  • הגדרת עוצמות מול חולשות (כיצד להודות בחולשה מבלי להיכנס לקלישאות שאינן אמינות)
  • ``יתרונו של אדם - חסרונו`` (על הסובייקטיביזם של היתרון היחסי)
  • למכור עצמך בשלושים שניות (תרגיל הפרסומת האישית)
  • Limited Love : חשיבה הפוכה על קהלי מטרה
  • ``שליטה בקהל`` באופן בלתי מילולי
  • מלכודת השחזור: כיצד לא לשחזר את הצלחת האתמול

חלק ב`: Market your product

  • יתרונותיו של המוצר כהשתקפות מול מגבלותיו (חשיפת המגבלות)
  • אמונה בחוויות המוצר ולא בפעילותו
  • השימוש האישי (שיווק מתוך התנסות אישית)
  • Naked Marketing: להציג בלי חליפה ובלי מחשב
  • הפיכת טעות להזדמנות: לתקשר את המוצר ללא שום גורם מתווך

חלק ג`: Market future knowledge

  • מה נשאר ללקוח אחרי חווית המוצר?
  • חוויות קצרות טווח / חוויות ארוכות טווח
  • כיצד לייצר permanent added marketing value
  • ``צניעות בשיווק`` - חשיבה אבסורדית בתהליכי קידום מכירות
  • מחוויות marketing לחוויות shared-knowledge and concern



ליצירת קשר לחצ/י כאן