חדשות
  1. ברוכים הבאים לאתר החדש של HRS הפורטל הגדול למשאבי אנוש | מה חדש באתר ? צ'ט און ליין בין HR ל HR לצוות האתר

  2. ארגז טפסים נהלים ושאלונים לשימושכן החופשי | ניוזלטר שבועי כל האירועים החמים בתחום וגם מה שחדש

  3. מאמרים מקצועיים בתחום משאבי אנוש | גיוס | הדרכה | דיני עבודה | ניהול | רווחה

שרות לקוחות. מקצועי ונחמד, זה רק חלק מהסיפור.

עד לפני כמה שנים, המושג חוויית לקוח היה מאוד ברור. המיקוד היה בעיקר סביב מוצר טוב ושרות לקוחות. ה...

לצפיה לחץ כאן

שירות כמיטב המסורת

מה אבד לנו בדרך? למה השירות שהיה כל כך טבעי לאורך כל הזמנים.... לא עובד לנו טוב כשאנחנו נותנים ללקוח...

לצפיה לחץ כאן

איך גרמו לי לשלם המון כסף ובסוף לומר תודה

הם הזמינו מקומות חודשיים מראש ושילמו הון תועפות, ולמרות כל זאת יצאו מהמסעדה הפריזאית המשובחת בתחושת...

לצפיה לחץ כאן

השירות שמבריח לקוחות

הם משקיעים מאות אלפי שקלים במיתוג ופרסום. מוציאים הון על יחסי ציבור ועושים הכול כדי שצרכן הקצה יוציא...

לצפיה לחץ כאן

למי יש כוח ללקוח?

חייבים להודות: יש משהו כפוי טובה בשירות לקוחות. אבל עם הקפדה על כמה כללים מצד נותן השירות והמנהל, אפ...

לצפיה לחץ כאן

שירות עם נוכחות! מודל PIS - Presence in Service

כיום יותר מתמיד, ארגונים מבינים שעל מנת להגביר את נאמנות לקוחותיהם, עליהם להתמקד ביצירת נאמנות רגשית...

לצפיה לחץ כאן

מה בין מחאה חברתית ושירות לקוחות

נותני שירות – שימו לב, התופעה החברתית של יציאת האזרחים לרחובות במחאה על צדק חברתי הינה סימן שהאזרח "...

לצפיה לחץ כאן

החולייה החסרה בשירות לקוחות

יש לך מנהלים ועובדים טובים שמשתדלים לקבל בכול יום החלטות מושכלות וטובות  אז מדוע הארגון שלך אינ...

לצפיה לחץ כאן

הקול בשירות הטלפוני

האם חשבתם פעם מה משפיע עלינו בזמן שיחת טלפון עסקית?בשיחת פנים אל פנים אנחנו רגילים לקלוט מידע על האד...

לצפיה לחץ כאן

מהי כתיבה שירותית

"כתיבה שירותית?", "מה זה?", שואלים אותי אנשים השומעים לראשונה את הצירוף של כתיבה ושירות. במה שונה "כ...

לצפיה לחץ כאן

תפיסה מהפכנית בשירות - שירות wow - כדרך חיים

כולם מדברים על שירות, שירות לקוחות, איכות השירות, שירות wow, שירות ללא פשרות, חוויית לקוח ועוד ועוד,...

לצפיה לחץ כאן

השרות הערום ( naked service heT )

לא מזמן סיימתי לקרא את הספר של פטריק לנסיני "להיות ערום: להתמודד עם שלושת הפחדים אשר הורסים נאמנות ל...

לצפיה לחץ כאן

שירות לקוחות פנים (מתוך פינה מהסרטים חלק 17 )

שירות לקוחות פנים חשוב ליצירת ארגון חזק ויעיל. כאשר המחלקות השונות תומכות זו בזו וחולקות מידע חשוב,...

לצפיה לחץ כאן

שפת גוף לנותני שירות (מתוך פינה מהסרטים - חלק עשירי)

מה משדרת שפת הגוף של נותן השירות? כיצד נשתמש בה על מנת למשוך לקוחות? וממה יש להימנע בעת טיפול בלקוח...

לצפיה לחץ כאן

חילוץ לקוחות (מתוך פינה מהסרטים חלק שישי)

מי מאיתנו אינו מכיר את התחושה המתסכלת של לקוחות המבקשים פתרון או מענה לבעיה דחופה, אך נאלצים לעבור מ...

לצפיה לחץ כאן

משבר שירות כהזדמנות – לנפנף או למנף ?

ברוב המקרים תלונה היא הזדמנות שיווקית – האם אתם יודעים לנצל אותה ? תלונה היא אירוע מאוד שכיח בחיינו...

לצפיה לחץ כאן

שירות יוצא דופן – 3 הזדמנויות ליצירת WOW

מקומו של השירות הופך להיות חשוב יותר ויותר בעולם העסקים, השפעתו על רכישת המוצרים תהיה קריטית ומשקל א...

לצפיה לחץ כאן

מידע ניהולי – כלי לייעול תהליכים במוקד

מידע ניהולי הפך בשנים האחרונות לכלי מרכזי במוקדים הטלפוניים, לייעול תהליכים ותמיכה בקבלת החלטות עסקי...

לצפיה לחץ כאן